malla Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 bare noe jeg lurer på for.. når fikk dere igjen mensen etter dere svangerskapet?? er vel litt forskjellig sikkert men hva er normalt lissom
Grorüd.. Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg vet ikke hva som er normalt, men jeg har ikke fått den, det er 8 mnd siden fødselen.... Hmm.. Hhehe...
malla Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 nei hehe er ikke det at jeg savner den nei men.. det er jo de som ikke får den før det har gått et år også.. så det er vel forskjellig..
trompetisten Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Alt for tidelig... Husker ikke helt, men tror nesten jeg fikk den igjen før jeg kom hjem fra sykehuset. Lå i 2 måneder på sykehus etter fødselen
Carnivale Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 9 1/2 mnd tok det her sist, den kom tilbake da jeg (endelig) sluttet med nattamming.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Nesten 15 mnd mener jeg det var etter fødselen :-)
mamma til en prinsesse Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 17 mnd siden fødselen og enda ingen mens her. Sluttet å amme da hun var 13 mnd. Men går på cerazette. Er nok det som er grunnen. Savner den ikke i heletatt =0)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Har fått den igjen nå med p-piller... Lillegull er snart 9,5 mnd
2 søte småpiker Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 FIkk den igjen 5 mnd etter fødselen. Fullammet fremdeles.
Verbena Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Heldiggriser!!! Med nr 1 kom den tilbake ca 4uker etter fødselen, bløde bare ei uke etter han var født så 3uker fri og så var det rett på igjen. Med nr 2 bløde jeg bare et par dager etter fødselen og 2uker etter det var vi tilbake på normal mens igjen...... Jeg virkelig misunner dere som har fått mange månder fri...
Dotten Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 10 uker på dagen Og da hadde jeg hatt 6 uker med renselse/blødninger.
askeladda Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 8 mnd siden fødsel, og har ikke fått den igjen ennå. Går på cerazette, har gjort det før og , og da mistet jeg mensen dajeg gikk på de. Så regner ikke med å få den igjen før jeg slutter på cerazette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå