Gå til innhold

når fikk dere.....??


Anbefalte innlegg

Skrevet

bare noe jeg lurer på for.. når fikk dere igjen mensen etter dere svangerskapet?? er vel litt forskjellig sikkert men hva er normalt lissom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er normalt, men jeg har ikke fått den, det er 8 mnd siden fødselen.... Hmm.. Hhehe...

Skrevet

nei hehe er ikke det at jeg savner den nei men.. det er jo de som ikke får den før det har gått et år også.. så det er vel forskjellig..

Skrevet

Alt for tidelig... Husker ikke helt, men tror nesten jeg fikk den igjen før jeg kom hjem fra sykehuset. Lå i 2 måneder på sykehus etter fødselen :(

Skrevet

7 uker.....

Skrevet

9 1/2 mnd tok det her sist, den kom tilbake da jeg (endelig) sluttet med nattamming.

Skrevet

Nesten 15 mnd mener jeg det var etter fødselen :-)

Skrevet

17 mnd siden fødselen og enda ingen mens her. Sluttet å amme da hun var 13 mnd. Men går på cerazette. Er nok det som er grunnen. Savner den ikke i heletatt =0)

Skrevet

Har fått den igjen nå med p-piller... Lillegull er snart 9,5 mnd

Skrevet

FIkk den igjen 5 mnd etter fødselen. Fullammet fremdeles.

Skrevet

Heldiggriser!!!

Med nr 1 kom den tilbake ca 4uker etter fødselen, bløde bare ei uke etter han var født så 3uker fri og så var det rett på igjen. Med nr 2 bløde jeg bare et par dager etter fødselen og 2uker etter det var vi tilbake på normal mens igjen......

Jeg virkelig misunner dere som har fått mange månder fri...

Skrevet

10 uker på dagen :(

Og da hadde jeg hatt 6 uker med renselse/blødninger.

Skrevet

8 mnd siden fødsel, og har ikke fått den igjen ennå. Går på cerazette, har gjort det før og , og da mistet jeg mensen dajeg gikk på de. Så regner ikke med å få den igjen før jeg slutter på cerazette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...