Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Jentungen er 2,5 år. hun har fortsatt vann i tutekopp om natten. Jeg mener att det er på tide å slutte med dette, siden hun er godt i gang med å bli avent fra bleie. mannen min er uenig,mener att hun burde få lov til å ha vann, siden hun "drikker ganske mye" og tilfelle hun blir tørst... (hun drikker faktisk veldig lite om natten) hva mener dere?? når sluttet deres med vann om natten??
mamma til to skjønnel :-) Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Vi har aldri gitt noe fast om natten. gutten vår får hvis han våkner om natten (noe som er sjelden) og det virker som han er tørst. Ellers sluttet vi med drikke om natten når han ble avvent med natt-pupp ved 7 mnds. alder...men hvis hun er vant til å få tutekopp hver kveld, er det nok ikke bare-bare...:-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Han får ikke vann eller annet drikke om natta, ikke etter at han sluttet med nattpuppen ved ca. 7 mnd alder her også. Vekker hun dere når hun drikker da? Ellers kan hun vel forsatt ha vann tilgjengelig?
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 eldstemann på 3,5 har fortsatt vannflaske ved senga.....ser ikke noe problem med det
firemerkersmør Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Ser heller ikke noe problem med det. Jeg er over 30 år, og har fortsatt vannflaske ved senga.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Begge mine barn har en vann-flaske på rommet om natta. Jenta mi er 4 år og ordner seg selv hvis hun våkner og er tørst. Da står flaska hennes ved siden av senga. Gutten på snart 2 år har en flake på rommet. De få gangene han våkner om natta får han tilbud om vann. Noen ganger takker han ja, andre ganger ikke. Men i det siste har han sovet i ett uten å få vann. Syns det er enklere å ha en flaske stående, enn å måtte finne det f.eks midt på natta.Og jeg ser heller ikke noe problem i det. Det er jo ikke skadelig!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Sønnen min har fortsatt vannflaske i senga, drikker noen ganger mye, andre ganger lite. Synes det ikke gjør noe, mange ganger jeg våkner om natta og er tørst også. Den skal han få ha i senga så lenge han ønsker.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Dersom det ikke blir et problem at hun tisser på seg om natta kan hun vel bare ha flasken ??
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Har aldri tilbudt Mina drikke på natten jeg. Får det når hun er kjempe forkjøla og våkner om natta og gråter.. Men ikke ellers.
Umulia med Amalia Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Jenta mi har vann ved senga, men ikke som hun selv får tak i for da blir det bare søl. Ser ikke det store problemet med å få vann om natten, med mindre det fører til at barnet tisser på seg. Jenta mi er ikke to enda, så hun har jo fortsatt bleie på seg.
majken27 Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Amen Som jeg skulle sakt det selv lilletrilletralle. Så lenge ungene ikke våkner å griner er det vel ikke noe problem
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Så sant ikke leger,helsesøster, eller tannleger har funnet ut at det også har blitt skadelig med vann.....,så ser jeg ingen grunn til at hun ikke skal få kose seg med det på natta....! Vi voksne gjør jo det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå