Gå til innhold

når slutte med vann om natten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentungen er 2,5 år. hun har fortsatt vann i tutekopp om natten. Jeg mener att det er på tide å slutte med dette, siden hun er godt i gang med å bli avent fra bleie. mannen min er uenig,mener att hun burde få lov til å ha vann, siden hun "drikker ganske mye" og tilfelle hun blir tørst... (hun drikker faktisk veldig lite om natten) hva mener dere?? når sluttet deres med vann om natten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla vår på to år har ikke drikke med om natten, annet enn hvis hun er syk og trenger mye væske (f.eks. spysjuke, feber). Hvis dere er i gang med bleieavvenning så kan det jo være greit å kutte ut denne tutekoppen med vann, for da er jo sjansen større for at vesla deres klarer å holde seg tørr gjennom natten :)

Skrevet

Jeg har aldri gitt vann om natten. Gutten min er 2,5år og han får vann hvis han spørr om det.

Skrevet

Vi har aldri drevet med servering på natta etter at vi sluttet med nattpupp. Så vann på senga har hun aldri fått hvis hun ikke er syk. Synes personlig det er en dårlig vane å gi noe på natta. Helt unødvendig.

Skrevet

Hvorfor skal man egentlig slutte med det? Jeg kjenner flere voksne som har et glass vann på nattbordet i tilfelle de blir tørste om natta. Er det egentlig noe problem å ha ei flaske med vann tilgjengelig?

Skrevet

Enig med deg. Mulig vi er "rare" hos oss, men sønnen min på snart 4 1/2 har tutekopp med vann med seg i senga hver natt. Har aldri tenkt på at han ikke skal ha tilgang på drikke om natta.

Skrevet

Om natten sover man. Om jenta våkner og er tørst får ho selvsagt vann (har aldri skjedd), men tutkopp med seg hver natt? Har aldri hørt om det før,jeg..

Mulig vi er "rare" her altså..

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

tja tenker at det ikke er så farlig jeg da, siden det bare er vann..lillegutten min drikker masse og må ha en vannflaske liggenes i senga eller hyler han jo etter vann hele tia, slutta derimot med det til eldstemann nå akkurat da han ikke drikker noe særlig om natta lenger.han drikker før han legger seg.

Skrevet

Vann om natten??

Nei, om natten sover man.

HAr aldrig brukt.

Venne dere av med slike uvaner nå.

Skrevet

Må le litt av noen av de anonyme 23:52 her. Bare fordi du ikke har vann på nattbordet så betyr det ikke at det er en uvane. Prøv å se litt lengre enn egen nesetipp. Lever du i et ekstremt begrenset miljø der alle er like? Har du aldri opplevd at noen har andre behov enn deg?

Til info:

Ingen av oss bruker å ha vann tilgjengelig på natta, men jeg har full forståelse for at noen har behov for det. Jeg kjenner ihvertfall flere voksne som har vann på nattbordet. Har aldri tenkt på det som rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...