Lillhanne Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Er det flere som ikke kjenner spark enda? Jeg er i uke 22+0 nå og kjenner fortsatt ikke de berømte sparkene som "alle andre" kjenner... Har livmora på fremveggen + at jeg er ganske høy, så lillemann har vel litt ekstra plass hos meg enda.. Hilsen litt ensom her inne ;-)
Lillhanne Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2008 uæææ?? Bare meg av sååå mange???
skimre Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 kjente heller ikke spark på den tiden... er i uke 32 nå, og det sparker som bare det;o)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Du mener vel at du har morkaka på fremveggen;)
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg kjenner bare noen små dult helt nederst i magen. Er 20 uker i dag. Begynte for et par dager siden og kjenner det bare et par ganger til dagen. Jeg har og morkaka foran men på UL sa jordmor at det bar bare en liten del helt nederst på magen hvor morkaka ikke dekker. Det er kun der jeg kjenner noe:-)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 jeg har morkaka på fremveggen. kjenner ingenting i uke 20 +, lett å bli litt nervøs ja!
Barba_mamma Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Jeg kjenner ingen ting nå i slutten av uke 18. Sist kjente jeg det første gang i uke 16 of det GODT! Krysser bare fingrene og håper jeg får en LITT mindre aktiv baby denne gang, ikke sånn "høyt og lavt" hele tiden. :-P
babyandme Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Jeg kjente meget gode spark ved uke 16 sist gang, hadde en veldig aktiv baby da.. fikk til og med brist på ribbeinet pga det(tror vi) Nå er jeg i uke 18 med nestemann og kjenner nesten såvidt noe "dulting" en gang iblandt.. utrolig nok kjente jeg liv på begge veldig tidlig( små dupp i ca uke 12) selv om disse sv.skapene er ulike.
Prima Vera Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er i uke 18 idag.. Kjenner vannvittig lite til den lille i magen.. Regner med at alt er i orden jeg. Skal på ultralyd til uka.. :-) Dette er mitt tredje barn, kjente de to andre mye på denne tiden her.. Kanskje jeg også har morkaka på fremveggen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå