Gå til innhold

Hva er planene for helga da jenter?(-:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere barna eller ikke?

Her er det barnefri og fest fredag + lørdag, lenge siden nå!!

Gleder meg som en unge!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig da! :)

Jeg skal bare være hjemme, få gjort unna litt vasking og sånn.

Også håper jeg at sola er med i helgen, så vi får kost oss litt ute! :)

Og siden det er morsdag på søndag så skal vi baaaare late oss med god frokost og god middag! :)

Gleder meg til helgen jeg også! :) Minus vaskinga.. ;D

Skrevet

Jeg har barnefri. Skal feire bursdagen til en i basisgruppa fra høyskolen.. Vi skal lage god mat og skravle. Er 5 stk med meg.. Blir super koselig..:)

Skrevet

Jeg har ikke barnefri, og helga kommer nok til å bli som alle andre dager. Alene foran pcen/tven med strikkeriet.

Er det idag senkveld og nytt på nytt og alt det begynner?

Skrevet

Ja, tror Senkveld begynner igjen i kveld :)

Jeg skal til ei venninne i kveld å se på tv og skravle, i morgen skal jeg ut på byen :)

Henter lillegutt på søndag, men det er godt å ha frihelg av og til :) :)

Skrevet

I dag aner jeg ikke, men lørdag har jeg barnefri og skal ut på byen etter forsh hjemme hos meg:) Søndag skal vi til mamma for å spise kake på morsdagen:)

Skrevet

Skal på besøk i kveld, og skravle skikkelig. ;-) I morgen kommer ungene på ettermiddagen, så da blir det god mat og kos med dei. Tenkte å bake ei kake på søndag, og besøke mamma. Med andre ord, bare kos heile helga.

Skrevet

Jeg skal prøve å finne et sted å bo, også skal jeg gå på svømming med gutten min!

Skrevet

Blir vel å kose seg hjemme med barna, så godt som mulig ( begge to er syke ). Litt kjedelig når vi kun er inne å sola skinner ute i helga... :( Men kose oss skal vi jo alltids klare. :) Bake kake imorgen og med litt hell, så kan det hende barna er friske nok til at vi kan opp til mamma og pappa å feire morsdag der. :)

Skrevet

Jeg har datteren min, og vi har masse morro på programmet:)

I kveld har vi spist sammen med mormor og morfar, i morgen tidlig skal hun være med morfar til Toysurus og kjøpe Kaptein sabeltan kostyme! Er karneval om en uke i bhg og hun ville ikke være noe prinsesse;p

Så får vi besøk av ei venninne og barna hennes på overnatting!

Søndag skal vi ut på tur med stormkjøkken-hvis været er greit nok.

Så er det jo morsdag, som feires her hjemme med besøk og god mat:)

Skrevet

vært på bondegård i dag og hos en venn og spist middag. (småen syns sauer var utrolig kult og har sakt bæ i hele dag)

i morgen skal vi først på utdanningsmessa i lillestrøm også skal småen til far og jeg skal kansje ut. vet ikke. har stor prøve på tirsdag... men så er jo dette siste murlighet for og gå ut på akkurat denne pøben....

søndag skal jeg studere.

hm.... jeg vil UT :-)

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

her blir det bursdags feiring, begge guttene har bursdag lørdag og søndag ;) også er det jo morsdag så her går nok helga unna med masse kaker og morro! hurra..

Skrevet

I kveld er jeg bare hjemme forand pcen og tven. Men i morgen skal jeg ut med noen venniner å feire at jeg har fått meg fast jobb :)

Ellers i helgen skal jeg bare slappe av å kose meg med sønnen min.

Skrevet

Jeg skal være masse i min nye leilighet som jeg overtok i dag og begynne å lage noen tegninger med forslag til innredning..

Så skal jeg lage en liste om hva som skal flyttes først og av hvem, siden jeg ikke har bil for tiden.

Når det gjelder det, har jeg ikke hørt noe ennå. Men jeg kommer ikke heller til å oppdatere i dette forum. Jeg er enig med Matja: Disse anonyme som ikke gidder å vedkjenne seg, kan jeg blåse høyt opp i, når det gjelder slike kommentarer. De som er personlig interessert, kan sende meg en PM.

Når det gjelder innlegget på Skravlesiden, som Nupi Snow J oppdaget, var hverken min venninne eller meg. Hvis dere hadde lest mer nøyaktig, befant jeg meg ikke i en slik situasjon.

Og når det gjelder anonym-knappen, kan jeg undre meg maaange ganger i hvilken rare sammenhenger folk bruker den.

Skal vi ha et forum som dette, bør vi kunne stå for det vi mener. Detgjelder kanskje ikke fremlegging av touchy ting, men kommentarer.

Det er en av grunnene til, hvorfor jeg holder meg unna her til tider.

Skrevet

Jeg har barna:) Fredag og lørdag var det alpintkurs for junior. Lørdag kveld var det kveldskos og grand-prix som junior fikk se det meste av. Litt hyggelig med selskap, så leggetiden blir litt strukket ut for han, men han er 6 år og syntes det er veldig stas.

Idag har vi hatt morgenkos med kaffe og boller på senga (laget av barna), deilig frokost og nå er det fin lek mellom barna, så mor kan få litt tid foran pc`n:)

Senere idag skal vi ut å spise middag og spise sjokoladekake som dessert hos søsteren min;o)

Deilig med helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...