Plutseliten :) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 store,flotte jenta mi!! Også jeg som ikke hadde fått grått...for det rakk jeg jammen ikke før i kveld. Men, så dro jeg for å hente henne nå,og ut i fakkellyshavet skimtet jeg kjolen....og da hun nærmet seg bilen så jeg kronen og båndet...og smilet Da kom tårene,duverden så rørt man kan bli Av alle de nydelige jentene,så skulle min skjønne skatt få oppleve dette.Hun som har hatt det så vanskelig med pappaforhold osv. Og kåringen ble gjort utfra oppførsel,kjole,dans,holdninger m.m Og ble foretatt av FAU,rektor,lærere,og resten av skolens voksne objektive stab. Nå er det en lykkelig og sliten ball-jente som er på tur i seng )
dritgrei hei hei! Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg ble også rørt av denne historien! Gratulerer meg skolens balldronning i familien... fy søren. det er jo ting manikke glemmer det! Ååååååååååååååååå så koselig og rørende! god klem til dere begge to fra meg
Reveenka Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 ÅH; SÅ FLOTT! Gratulerer både til ballets dronning og til mammaen hennes som har gjort henne til den flotte jenta alle rundt henne synes at hun er!!!!! Skjønner godt at du har felt noen tårer, det gjør jo mammaer i alle sånne situasjoner!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Til og med jeg blir rørt av denne storyen....Gartulerer med dronningen! Så godt at de kårer på den måten, ville følt at det betydde mer enn om en gjeng fjortiser skulle bestemme ) Så nå kan du jo bare gråte....Selv om du ikke fikk tid i går, så kan du bruke helgen ))
Maud Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer så masse! Jeg er i utgangspunktet skeptisk til sånne kåringer, men når det er gjort på denne måten er det jo fint :-D
strikkballen Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Ååå, så flott!! Gratulerer masse! Til både den lykkelige dronningen og den sikkert sprekkeferdig stolte mammaen! (hadde ihvertfall jeg vært). Og så hyggelig for dere å oppleve dette - skjønner at dere har hatt det tøft med sykdom for lillegutt og vanskelig med pappaen til datteren. Dette fortjente dere:-)))
Sprellemamma Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer til dere begge!!! En nydelig jente i en flott kjole! (var inne å kikket på bildet) Vel fortjent!
frøydis m/ 4 Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Nå sitter jeg også med klump i halsen!! Gratulerer til deg og den fineste, flotteste jenta di!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Så klart tårene kom..........for vakre, gode, tapre og såre jenta di, som har strevd og strevd med dumme og vanskelige følelser så lenge..... Og såklart det føles ekstra viktig for henne med en sånn utmerkelse!!! Det gir selvtillit i en tenåringsjente det.......noe som kan løfte henne opp og frem...........det gleder meg å se.......så jammen falt det noen tårer her også:-))) Og klem til stolte mamman. Kanskje tårene kommer til å renne hver gang du tenker på det, som et fint og sårt minne om alt det dumme der ute som vi ikke klarer å skjerme barna våre for.....
Karomamma Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 GRATTIS til dere, forstår at du holder på å sprekke av stolthet! Så herlig at det ble nettopp henne og at utvelgelsen skjedde på den måten den gjorde! Jeg så bildet i ballkjolen tidligere i uka og hun var jo bare helt nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå