MrsL1 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 hei! hadde første lege time i ca uke 5, så innvendig ul OG ny legetime i uke 7, er nå i uke 9 og ny time på mandag har et såkaldt risiko svangerskap, og tidlig bekkenløsning, er pga dette 100% sykemeldt, er det pga dette jeg har så mange kontroller? ser jo ikke ut som at det er normalt:p
Makko med to små gutter Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Ikke klag på det selvom du blir litt lei. Her er det ordinære kontroller dvs uke 8, ul uke 18 og uke 24.... Fikk beskjed om at jeg må innom for blodprøver hver 3 uke og i går fikk jeg jaggu en resept i posten med beskjed om å doble dosen medisiner...
MrsL1 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 hehe abselutt ikke meningen og klage på det... setter veldig stor pris på god oppfølgning osv er bare det at jeg vet hvor lite det vanligvis er, så blir nesten litt redd av det;)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Godt du har god oppfølging når det er risikosvangerskap. Ikke engst deg for det, ta i mot alt du kan få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå