Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å legge ut det her, men jeg blir rimelig provosert over deg kjenner jeg.

Nei,jeg har ikke lagt ut skatteinfo om deg.

Så interessant er du ikke for meg.

Ikke legger jeg ut ting uten å skrive nicket mitt heller.

Jeg har sendt mail til moderator om det du skrev, muligens kan de og fortelle deg at jeg ikke har lagt ut noe om deg.

Makan til oppførsel har jeg aldri sett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo mange her som vet hva hun heter og hvor hun bor......skjønner at du synes det er kiipt hvis hun har utpekt deg som synderen. Ikke veldig big deal det innlegget heller.....skattelistene sier jo nada om virkeligheten.

Skrevet

Så hyggelig at du skulle få skylden da.

Til og med jeg vet hva hun heter og hvor hun bor, men når man ikke har lagt sammen 2+2 (som jeg da har gjort siden jeg har den informasjonen om henne) så er det jo ikke så greit da.

Skrevet

Link?

Skrevet

Noen som er paranoide sikkert... Trenger ikke være ekspert for å finne ut hvem hun er i virkeligheten når hun har lagt ut så mye info om seg selv, bosted, bhg og søstra på tv osv. osv..

Ikke bry deg du, dumt å utlevere seg selv så mye, selv om det er idiotisk av anonyme som gidder å bruke krefter på å søke i skattelistene da..

Skrevet

Såpass ja..driver hun å beskylder folk...da trekker jeg tilbake at jeg forsvarte henne tror jeg.

¨Dama gjør jo det hun kan for å framstille seg selv som ei bitch....mildt sagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...