Gå til innhold

noen som har baby på 4-5 uker ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca tider...2300,0300,0700,1100,1600,2000 ;)

Skrevet

oij, skikkeli rutine dere da.. jeg ammer ca hver time fra 7 om kvelden til 2, da er det natta. men på dagtid er det ca 3 timer imellom.

gir du fra begge bryst på de tidpunktene?

Skrevet

ammer ca hver 3 time gjennom hele dagen, annenhver pupp:)

Skrevet

Dytter..

Har alle det slik? er det bare jeg som ammer så ofte?

Skrevet

Hvor lenge ammer dere av gangen? Tulla mi kan finne på å ligge 45-60 min, og så ville ha mer etter 30 min igjen...

Skrevet

HI her.

Jeg ammet så lenge første 14 dagene, etter der har det bare blitt kortere og kortere.

Skrevet

Min er større nå, men jeg ammet iallefall hver time på dagtid frem til ca 2 mnd. Nå er hun 3 mnd og får mat hver tredje time på dagen (2 ganger på natta mellom 18 og 0700). Syntes jeg ammet MYE og ofte , men det var jo bare for en periode.

Skrevet

frøkna her er sulten når hun spiser så hun er ganske rask..pleier å gå unna på kanskje 10/15 min. men nå siste dagene har hun fått flaske i steden da jeg har hatt lite melk og måttet pumpe. får stort sett mat til de tidene hver dag faktisk ;) så er litt enklere å planlegge nå enn da hun spiste i hytt og gevær :)

Skrevet

jeg ammer ca hver 3 time. untatt natta. da ammer jeg siste gang kl 23.00 så såver hun til 5-6 og da ammer jeg. så såver vi til 8-9 og så ammer vi hver 3 time om dagen. har det veldig fint nå :) skal ikke klage. håper denne rutinen fortsetter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...