Gå til innhold

Noen som kan anbefale en bæremeis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her erfaring med bæremeis?

Trenger ikke koste så aaaltfor mye,men vre rimelig og med god kvalitet.

Og hvor kjøpes den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Skrevet

Mei tai er veldig bra!

Koster fra 700 og oppover. Du finner dem overalt nesten:)

Søk på mei tai på kvasir, så kommer det sikkert opp mange som selger.

Du kan også sy en selv hvis du er flink til å sy.

Skrevet

har ikke prøvd det, så venter på svar, jeg og.. men jeg tror at på finn så er det mange som selger brukt.. altså de mente at det er ubrukt, hehe, det er sikkert ikke så ille, de der.. synes det er dyrt, bæremeisen..

Skrevet

Er det sjal eller meis?Rar måte jeg skrev det på ;-) He,he =)

Noen som vet om det er testet ut hva som er best av de to?Eller hva som er best av sjala og meisene ? ;-)

Skrevet

Det er ikke sammenlignbart med bæremeis og bæretøy (som MeiTai, som er en sele forresten, ikke en meis!)

Bæremeisen er en stor, tung, sekklignende sak hvor barnet sitter som i en stol.

En MeiTai er et tøystykke med 4 stropper hvor barnet bæres tett til kroppen (slik det er meningen å bære barn)

Med meisen kan du bare bære på ryggen, med MT kan du bære på rygg, på hvofte og på mage, alt ettersom hva som passer deg best.

Er du ute etter noe lite og nett, men likevel funksjonelt og enkelt vil kanskje en Ergo være tingen for deg.

For masse spennende bæretøy og informasjon, samt bilder, sjekk ut www.tettinntil.no

Skrevet

Takk for tipset =)

Skrevet

vi har Norrøna sine meis, og den er vi veldig fornøyd med. vi begynte å bruke den da vesla var 8 mnd, og vi brukte den til hun var rundt 2 år.

meisen er god å bære, både for mann og kvinne, samt at du får barnet veldig nært deg. meisen har få duppeditter , men et lite hendig rom til en ekstra bleie, og litt drikke/mat.

pris? jeg husker ikke hva vi ga for den, da det er noen år siden, men kanskje 2000?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...