Twintipp og himmelblå Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Har det hendt dere har fått sensur på eksamen før sensurdatoen?
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Hehe, nei. Heller fire uker etter sensurer. Går ikke kjapt nei:p
trompetisten Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Neppe... Tror det skjedde et par ganger at karakteren kom dagen før. Mer vanlig at de var forsinket en dag eller to...
Tøysetipp Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Du må nok vente til sensurdatoen kjære søster.. :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 Tålmodighet er en dyd.. Det vet du vel om meg:-p Er så spent.
ScaryMama Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har fått det på universitetet 2 ganger, men da var det på utsatt eksamen så det var sikkert mye færre oppgaver å lese gjennom.
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2008 Gjorde du cherry coke?? He he, det er håp så lenge fiset liker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå