Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Kan vi ikke bare være venner? Og husk at det er veldig dumt med sånn krig og fred og religion og politikk og sånt. Med vennlig hilsen, din venn Jens Stoltenberg
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Yrkesveilederen din bomma no jævlig med andre ord???
SinSin Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Ble så skuffa over bildet av deg i vg idag tror nesten ikke jeg orker å krangle med deg mere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå