Mrs. icsi og småen Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har for tiden et vikariat, som jeg stortrives i. I utgangspunktet jobber jeg i samme kommune, men i annen del, der jeg nå har permisjon fra, (har en idiotløsning i kommunen som gjør at jeg har en 60-80 % stilling). Det har vært lyst ut stilling der jeg jobber nå, og jeg har selvsagt søkt. I dag kommer sjefen inn, legger armen rundt meg og sier: "Ja, jeg bør vel nesten si det til deg, siden jeg har sagt det til et par andre, men jeg har instilt deg som nummer èn. Du får jobben!" Sjefen har jeg nesten ikke sett de siste tre ukene, så det var jo en morsom og veldig koselig måte å si hei på! Så nå kan jeg ta permisjon fra en fast 100% stilling, som jeg stortrives i! )) I tillegg skal de søke om midler fra NAV, for å avlaste meg de siste månedene, for å forebygge sykemelding, det er jo også bra, for nå er jeg så sliten at når jeg kommer hjem ligger jeg stort sett bare på sofa`n..
fullrulleihuset Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Tenk om alle kunne ha en så snill sjef ! Hadde nok sett at sykefraværet blant gravide hadde gått ned da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå