Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Zatana! Imponerende innsats i kveld! Du rekker mye mellom toalettbesøkene, må jeg si!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Yess, jeg er flink til å multitaske, har heldigvis bærbar for å være mest mulig effektiv *gliiz*
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Imponerende! Jeg håper du har et slags plasttrekk til den bærbare... *Kneggz*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Plast? Å nædda, her tar vi basselusker med det gode Pleier å la maskinen være når det er bommelommetid....er lett for tasteleifer når en trykker for mye! *ler, lett rødmende*
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 He he. Du er herlig dizguzting!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 He he, det var forfriskende, gubben sier det bare er disgusting.. men så lar han syltetøyet stå ute hele natta når han har laget kvelds, så han har sine svin på skogen altså!
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Hvis han ikke har bearbeidet det syltetøyet på et eller annet vis før han etterlater det på kjøkkenbenken så synes jeg du burde prise deg lykkelig. Eller kanskje han faktisk har en liten binge med griser inne i skogen. Det er selvsagt også mulig.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Hmm......bacon? *I loooove bacon!!!Nammenamm*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Ååååh, fikk en intens lyst på bacon nå.....this sucks! Får jo ikke kjøpt bacon midt på natta! Og finner sikkert ikke grisene i skogen når det er så mørkt ute....*vræææææl*
AndreVonDrei Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Helvete, Zoulfire, du var bizzi i går, ja, hahaha. Ga deg ikke på tørre møkka du :-p Når jeg skrudde på data'n i dag var jo ditt navn bak de fleste innlegg på krangle, jo, hehe. Var du helt alene om å krangle eller holdt Tallulah deg med godt selskap? Hvor lenge holdt denne mannen din på med hådballgjengen sin egentlig eller var det dobesøkene som holdt deg våken??! Stå på, sier jeg bare -jeg berømmer din standhaftighet, hihi...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Jess, jeg var en real supertaster i går! Gubben kom dinglende hjem til slutt, men da skulle han spille Fotballmanager på PC'en sin...så jeg ble hengende her til litt utpå natta - og i mangel på andre å krangle, måtte jeg krangle helt alene *snuuufs* Men for all del, hadde det storveis jeg, ass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå