Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg vet vel egentlig ikke helt om jeg tror på slikt. Men så har det jo hendt litt forskjellige merkelige ting her i det siste. Tven har gått helt bananas og virker ALDRI som den skal (helt ny forøvrig, det samme er dvdspilleren og dekoderen) Vesla har plutselig begynt å føre lange samtaler med noen, spesielt på soverommet, også midt på natten i stummende mørke osv. Og nå sitter jeg her og tven har skurdd seg av og på sikkert 10 ganger. Og nå skrur den seg ikke av igjen av seg selv. Forventer spøkelsesfaen at jeg faktisk skal reise meg opp og skur av etter`n eller?! Og ikke nok med det. Grunnen til at jeg tipper at det er spøkelser er at gubben har vært hos ei "spådame" i dag . (egentlig for en helt annen behandling men hun reagerte når han kom) Så han fikk vite at han har hatt med seg en klebeånd hjem, i tillegg til at min mor går igjen her (uten at han har sagt hun er død) og at min mor er en av veslas hjelpere... Men skal man først ha spøkelser kan de for heite gjøre hele jobben selv,jeg gidder da ikke ordne opp etter dem?!
Turid Laila Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Oi, hjelpes. Vet ikke om vi tør å komme på kaffe i morgen jeg altså! Hehe joda, hjemme hos pappa er det et "spøkelse", vi kaller henne bare for Gamla
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Er visst bare å be dem gå inn i lyset...hehe:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå