Gå til innhold

hvor kjøper dere ull klær til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjøper janus . men tenker sånn ull bukser under dress.

jeg ser etetr noe fine leggings(legg strømper ) finner ikke .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Joha? De har fine ullbukser.

Selges blant annet på Reflex.

Skrevet

Jeg kjøpte noen ullsokker til baby fra janus og ble skikkelig skuffet da jeg oppdaget at de bare inneholdt 60% ull og resten polyester.

Er resten av ulltøyet deres like fake?

Har aldri sett leggstrømper. (Enda jeg er avhengig av ull på bena når det er kaldt for å ikke få uvi-smerter)

Skrevet

Skjønte ikke helt jeg? Du mener ikke trøye eller longs, men litt sånn tykkere?

I såfall har Janus det også. Ellers har Reflex noen fine hele dresser og todelte.

Skrevet

Jeg har god erfaring med tom og trine og iris fra sparkjøp. Stilongsen til sefa eller safa er veldig bra. Janus liker jeg også godt. Lillebror arver jo, og en ser i alle fall hva som holder.

Bergen Knitwear har jeg noe av og de holder seg helt utrolig bra. Devold imponerer også.

Skrevet

Det er vel få ullsokker som er 100 % ull?

Det anbefales heller ikke 100 % ull i tex-sko..

Skrevet

Kjøpte hos Nøstebarn sist - det bare bare DRITT - er helt avhengig av å kunne vaske ulltøyet i vaskemaskinen (har ikke tid til å vaske for hånd) - og da KRYMPER TØYET noe veldig... Gensernen alt for kort. Stilongsen kjempetrang og alt for kort. Sokkene umulige å få på. I det hele tatt kjempeskuffet. Trodde ærlig talt man klarte å lage ulltøy i dag som tålte vaskemaskin....

Nei, så det var masser av bortkastedet penger - er jo ikke akkurat billig på Nøstebarn.

Skrevet

Nei, Nøstebarn er skikkelig dritt - tåler ikke vaskemaskin!!!!

Skrevet

ja litt tykkere som kan ha under dressen

er 100% ull fleece god?

Skrevet

jeg var innom i en nøsterbarn butikk de har fine men dyrt . HAND WASH Det hater jeg hehhhe

Skrevet

Gode gammeldagse ullbukser, type "hjemmestrikka" vet jeg at fås kjøpt på svært mange ASVO-butikker.

Jeg har kjøpt i en sånn butikk selv, og den buksa vi har er av meget god kvalitet og den har super passform. God kvalitet til en grei penge, samtidig som det er veldig ok å bruke sånne butikker, synes jeg.

Skrevet

Nøstebarn har jo en veldig fin dress til å ha under.

http://nostebarn.no/sites/webbutikk/Enterprise%20Portal/CITP_EPCSSItemDescription.aspx?WTID=7ed7d05bded9f6996f7fdb30f0811e67c1f0c84be64de01d&WREC=e09aaf0d31392e12c041e068b551e291d915afa88b62ac4b07770f372b5e6cbf&WKEY=87d812301bb651be210fb1be312df136efcfe206a4f0a7bd02b3e4f8a9c093a6d947f8a7bafd75cc24ff313b2aee82a986e76e5b5e119b85c613dcfc1fb1aa0e&WCIV=128468975832330050

oi shit..... litt av ei adresse.

Denne dressen bruker jeg til mi lille jente nå som ytterdress (ho er 6 mnd) Ei vennine av meg bruker den som underdress til si jente som er 4 år. Ho er kjempefornøyd.

Kan ikke vaskes i maskin. Men tar bare noen minuter å skylle den opp i ei bøtte da. De tørker fort. Den skal jo bare brukes under dressen som jeg skjønner, og da tar dem vel den av seg da de kommer inn, og da kan den umulig bli såååå møkkette, altså ikke veldig ofte den må vaskes. Vi bruker ullbodyer derifra og er storfornøyd (selvom de må håndvaskes)

Skrevet

hmmm, da tror jeg du bare må gå inn på nøstebarn sine hjemmesder og lete deg frem. Står under barneklær 0-3 år, og den heter ullfleecedress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...