Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Datteren våres på 5,5 mnd har hatt litt problemer med å sovne i det siste på kvelden og jeg tenkte at vi skulle prøve ferbermetoden, men fikk en veldig ekkel opplevelse, det som sjedde var at hun skrek i 5 min og jeg gikk inn og trøster, gjorde dette 3 ganger og den 3 gangen så begynte hun å hoste og begynte å hikste etter pusten tok henne opp i en fart av sengen, og da hoster hun opp en slimklump, fy flate så redd jeg ble..det er nok siste gangen vi prøver denne metoden! virket som at slimet kom av all gråten..?
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Hun er for ung for ferber.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Ikke ferber før 6 mnd minst! De gråter så "snørr og tårer" velter, så det kan godt hende slimet løsnet pga gråten. Men det var nok der uansett. Men ferber er ingen god løsning på så små babyer uansett.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Prøver nok ikke denne metoden igjen uansett..viste faktisk ikke at den ikke skulle brukes på så små...ja ja da lærte jeg noe i dag og;)
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Ja, altså, når de gråter så blir de gjerne slimete og snørrete så det har du nok helt rett i. En ekte ferberfantast vil nok fortelle deg at dette gjør barna bare for å få oppmerksomhet men det er jo ikke noe de kan styre. Det finnes andre måter enn ferber, dog kanskje ikke like effektive - men mye bedre for alle parter :-) Lykke til anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå