Gå til innhold

Magen min har synket allerede nå...!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det noen betydning?

Får iallefall til å puste godt nå, uten å ha bebien helt oppunder lungene. Deilig det da:)

Er i uke 27 nå... Har også mye kynnere og stikkinger nederst i livmora..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når min mage sank gikk det 6 dager til gutten var ute:) men uke 27 er jo veldig tidlig da?! :o

Skrevet

Ja, for tidlig for fødsel nå ja!.

Men ikke sikkert at det er noen direkte sammenheng mellom at magen synker og fødsel heller da... Flere med erfaringer?

Skrevet

har du murring i ryggen?? tror du hodet kan ha festa seg nå? sikker på at barnet ikke har snudd seg nå da sånn at du får bedre plass oppe? du kan jo ringe legen/jm for sikkerhetskyld,det ville jeg gjort tilfelle fødselen forberedes allerede nå! alt er nok sikkert bra men greit å sjekke!:)

Skrevet

Skal til lege på mandag.. Får vente å se hvordan det går,.. Har murringer i livmoren, men det har jeg hatt under hele svangerskapet...

Skrevet

det har ingenting og si om hodet har festa seg eller ikke hvertfall. min festa hodet i uke 32, men fødte 5 dager over termin. mange som ikke fester hodet i det hele tatt også.

men om du får mer murringer enn vanlig tror jeg at jeg ville ha ringt og hørt med jordmor eller legen. for hvis det er fødsel på gang kan de kanskje få stoppa den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...