spurvemamma Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Sambo er vekke på jobb og ringte i sted. Sier han opplevde "lys/gliring i augene og det varte ca 5-10 min. Etterpå var han litt slapp. Litt ekkelt. Han sier at han har hatt det 1 gang før for noen uker siden( uten å si noe til meg). Hva kan dette være? Jeg mener han bør sjekke det. Noen som har peiling? Takknemlig for svar.
Arb.ledig husmor Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Migrene?? Har han vondt i hodet også?
spurvemamma Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Neida ingen smerter. Følte seg litt rar og slapp i tiden etterpå.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Høres ut som om han har hatt seg en UFO-tur...
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Blodtrykksfall? Vet ikke sikkert men svimmelhet,prikking forran øyene kan være blodtrykksfall/lavt blodtrykk.
Sjokoladekaka Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 høres ut som migrene, med aura. Det er ikkje alltid det kjem hodepine, men at han føler seg rar, slapp høyrer til migrene det også. eg har hatt sånne anfall. Eg har migrene. Denne auraen gjere at du ikkje kan sjå klart det du fokuserer på eller det kan vise seg i ytterkant av synet. og varer frå minutter til ca 1/2 time vanligvis.
spurvemamma Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 Takker makken og trønder-jenta. Vi får se det an om det kommer flere ganger. Har nå bedt han om å være obs da.
Sjokoladekaka Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 tenkte eg skulle ta med at dei første månadane eg hadde det, så fekk eg berre sånne anfall som mannen din har hatt. Eg var jo sikker på at eg hadde hjernesvulst og alt mulig(hehe), men det viste seg at det var migrene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå