Gå til innhold

Sende meg barna godteposer etter et bursdagsselskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe nytt som er kommet, eller?=) Nabojenta hadde bursdag forrige helg og hadde invitert en flokk med barn ( hun ble 4). Etter å ha fått servert pizza, gele og kake, fikk alle gjestene med seg en stor godtepose hjem...Er det vanlig? Syntes det var absolutt unødvendig og barna var allerde nok oppjaget på sukker fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det vanlig å gi unger godtepose i selskap ja, men meningen er vel at de skal spise den i selskapet, ikke ta den med hjem?

Skrevet

Nei, det er en del som bruker det. Er vant med at barna fisker opp en pose, men noen i bhg sender med barna store godteposer hjem. Blir mye på meg.

Skrevet

sønnen min har også fått en del poser hjem etter selskap.... er jo egentlig litt mye.

Skrevet

Har faktisk hørt om flere som har tatt den varianten.

For å slippe sukker-kikket alle barna vil få samtidig.

Er mer for å kutte ut hele posen heller jeg da. Men.

Er ikke akkurat opp til meg det. Ikke helt hvertfall.

Skrevet

Ja, ganske vanlig. Møkkavane. Drit i å gjøre som alle andre, vær så snill.

Skrevet

Hehehe...jeg har ikke tenkt å begynne med det! Synes de får nok i selskapet som det er..Blir vel en upopulær mamma etter hvert, da, men...DET får bare våge seg=)

Skrevet

snuppa vår fikk også med seg ifra to 2-årsdager vi var i. helt unødvendig syns jeg.. hu sovna ikke før halv 11 ene kvelden og hadde snudd oppned på alt i senga si... vi kutta ut hele posen i hennes bursdag.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er helt normalt her. Godteposen kommer sist i selskapet, barna er mette, så den blir dratt med hjem.

Var jo forøvrig gjort undersøkelser på hvorvidt ungene fikk sukker-kick eller ei, og de gjor visst ikke det...

Skrevet

Det så jeg og på tv om at det er ikke sukker som gjør barn hypre, men alt det som skjer rundt dem.. Men jeg syns og det med godte pose bare er tull, dem får mer enn nok å spise i et barneselskap..

Skrevet

helt vanlig desverre...

jeg syns det bare er tull..

frøkna er 6,5 år,hun har aldri hatt godteposer i selskapene sine....

har heller hatt noen skåler med chips,seigmenn,saltstenger på bordet...

eller som pynt...på bordet...

de har pleid å få ispinne her,istedenfor pose...hun har bursdag i mai...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

DET er jeg enig med deg i :o)

Vi var på mc'donald i går, der var det ei jente som hadde bursdagsselskap, de satt og stappa i seg en hel haug med chips, burgere, brus brus, og atter brus, masse is, og satt MUSESTILLE og så på en film :o)

Skrevet

det er vanlig her vi bor også,men istedenfor godteri får alle en liten bil eller noe slikt til en billig penge, siden de forventer å få dette.etter at jeg begynnte med dette sp har flere av mammane til vennene til mine sønner begynnt med dette også.hot weels til 15 kr for eks.

funker her iallefall.

det er heilt unødvennig med meir snop etter en slik feiring ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...