Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 har nok en lang liste, men mesteparten har nok gått i glemmeboka;) en gang jeg måtte ha bilen for å levere guttungen hos dagmamman, tok han bussen med bilnøkklene i lomma! det tok 15 min til dagmamma i bil, og like lang tid til jobben min, bare motsatt vei så måtte ringe å si at guttungen var sjuk, syns det var litt for flaut å si hva som egentlig hadde skjedd :s en annen gang måtte pappan være hjemme med gutten for hele fam. til dagmammaen hadde spysjuka, det samme hadde gubben og ste sønnen min, så de sovna på sofaen mens de var hjemme med 2 åringen:/ møtte mitt lille sjarmtroll i døra når jeg kom hjem med en potetgull pose, smilte fra øre til øre å sa "se hva jeg fant:)"
velsignet med to Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 ...han laga sugemerke i panna på meg en gang mens jeg sov. Da angra han seg dyrt og hellig etterpå. (Selvom jeg ser nå i ettertid at det selvfølgelig ikke var det værste han kunne gjort, men der og da var det det).
~sjiraff~ Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Hihi.. ikke han, men jeg.. Dro på jobb med begge bilnøklene i veska... Jeg tog toget og sambo skulle på jobb etterpå.. Samt at hans husnøkkel også henger på bilnøkelen.. Så han fikk verken låst elle rkommet seg på jobb før jeg var hjemme..
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 i panna? hihi, det var jo litt morsomt da:D fikk du mange rare blikk eller?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 nøkkler er kjipe greier! hører kanskje til min historie at etter at bilen streika, fant min kjere 4 reservenøkkler!!!!! de henger pent på plass i nøkkel skapet, mens bilen står ute å råttner....
ditte&malusken&lillebror Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Mannen min gjør mye dumt egentlig, men det dummeste han har gjort etter at jeg traff han, som ikke er morsomt en gang, var da han fyllekjørte. Tatt ble han og. Meget vellfortjent mistet han jo selvfølgelig lappen, noe han hadde bare hadde godt av. Men synes litt synd på meg selv som nå må gå og ta bussen overalt siden jeg ikke har lappen selv...
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 fyllekjøring kan du tilføye på listen min også! det gjør han f**n ikke igjen, var forbanna i x dager etterpå! (ble ikke tatt da)
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 hmmmm veldig mange dumme ting egentlgi, he he da han glemte å slå av vannet på badet så det fløyt over hele gulvet da han tok med lommeboken min av gammel vane når jeg skulle inn til forundersøkelse for keisersnitt da han lot biffkjøttet stå på bakkenivå og kattene spiste det - det var den festen
Tommage♀♂ Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Dumt og dumt, det var ikke dumt ment, men ble jo dumt for oss alle om dere skjønner. Han reiste i nordsjøen og parkerte på flyplassen. Da han kom hjem fant han ikke bilen, og i februarkulde og trett etter en uke nattskift ringte han rasende hjem og fortalte at bilen var stjålet så han måtte ta buss hjem. Tok noen timer ekstra da, måtte ta en anne ferge osv. Ikke var det forsikring på bilen heller, så humøret var jo deretter i mange uker, og vi måtte bruke sparepenger på ny bil. 6 mnd senere ringte politiet og fortalte at bilen var funnet. PÅ FLYPLASSEN! Han hadde leita på feil parkeringsplass. Hææææregud...
☆lillastjerne☆ Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Like etter jeg og sambo ble sammen lå vi å tullet en morgen, han lå å kysset på meg(i ansiktet) da han plutselig sugde til under øyet på meg og lagde det sugemerket under/rundt øyet!!! Så jo ut som DEN blåveisen....han måtte forklare seg for en del ja;o)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. februar 2008 haha!!! nå lo jeg høyt!
3 blå Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Hahaha Tommage, det er det beste jeg har hørt!! Må være en stor flyplass det Hehehe
~sjiraff~ Skrevet 7. februar 2008 #13 Skrevet 7. februar 2008 hehehehe.. er det mulig? Nå lo jeg høyt her!!
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 Hehehe, utrolig bra:D Skal ikke begynne en gang på hvor mye dumt min kjære har gjort
snartmammapåny Skrevet 7. februar 2008 #15 Skrevet 7. februar 2008 No holdt jeg på å vekke mini av latter her *~Tommage~* x2 Det var bare ukas beste!!!!
(0_o) Skrevet 7. februar 2008 #16 Skrevet 7. februar 2008 tjihi, det dummeste vi har gjort er å glemme igjen bilen min i parkeringshuset til ski storsenter. Jeg skulle til legen på svangerskapsundersøkelse og vi skulle møtes i ski og spise sammen etterpå. Av gammel vane satt jeg meg inn i bilen hans da vi var ferdig, og merka ikke at jeg hadde glemt igjen bilen min før jeg så at den mangla utenfor hos oss vel hjemme på strømmen. Fikk merkelig nok ikke bot, enda jeg ikke henta den før dagen etter. En annen glup ting vi gjorde var da vi skulle til egypt og var klare til å dra. I stedet for å styre med å dra ut ledninger rundt omkring i leiligheten og sjekke at ingen ting stod på, fant vi ut at vi kunne jo bare ta sikringene, så var vi helt sikre. Lukta ikke akkurat godt i kjøleskapet og fryseren da vi kom hjem to uker senere.....
Tommage♀♂ Skrevet 7. februar 2008 #17 Skrevet 7. februar 2008 Så fint at historien kunne glede dere! Har ledd en del ja, og mobbet myyye! Han liker ikke å snakke om det av en eller anne grunn, hehe;)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 7. februar 2008 du får hilse han fra oss på dib å si vi har fått oss en god latter i kveld;)
Stavangerdamen Skrevet 7. februar 2008 #19 Skrevet 7. februar 2008 *~Tommage~* x2 Jeg ler så jeg ramler nesten av stolen!! Huff, det er jo nesten tragikomisk da. Kan tenke meg han ble paff da!! Hi hi.
Anquor Skrevet 7. februar 2008 #20 Skrevet 7. februar 2008 6 mnd faktisk! haha!! Min sambo skulle levere frå seg nøklane tilbake til huseigaren vi hadde leigt leiligheit med. Eg spurte han seinare om han hadde levert dei og det sa han at han hadde gjort. Eg godtok svaret, men begynte å stusse når han plutselig nokre minutt seinare tok nøklane ut av lomma og fikla med dei... "øøøøh! Trudde du sa du hadde levert dei eg!" "Oh faen" (prøvde å smile fint men det var rett av stad å levere dei!) Ikkje forsto eg kvifor han tok en kvit en heller Eg lo også godt når sambo tok med seg 30,- inn på butikken for å kjøpe en kalkun det hjerna ikkje hadde registert var at det var 30,- pr.kg! Det hadde no vore ein billeg kalkun om han hadde sett rett Men han hadde heldigvis med seg kort Var litt flau då ja ;p Og han i kassa lo også godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå