LykkeLove Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Idag var jeg på kontroll hos legen og alle prøvene så fine ut. Vi hørte hjertelyden på 150 i min..Det var så gøy. Hørte det så godt og hun sa det var mye liv der...hihi Dro derfra i kjempehumør og ut i den deilige solen og varmegrader. Idag var det litt vår i luften og det var helt nydelig. Dro innom den nye zara på egertorget og der hadde de kjempemye flotte barneklær, mye mer enn den i bogstadveien. Så den kan anbefales. Er en uke til ul, og håper det blir en like bra dag ( tilogmed valentines day..)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Så flott for deg:) er d ikke herlig? Akkurat slik hadde jeg det den dagen jeg var på ultralyd for litt over en uke siden:) solen tittet frem for første gang på jah..føles som eeeeevigheter. Herligt:) jeg får en frisk og aktiv guttebass 26 juni:) lykke til på ul! håper den dagen blir like flott for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå