Salto&lille flikkflakka Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Som setter igjen stolen som sitter på handlevogna tilgriset av alt mulig rart... Åhhh kjenner jeg blir så irritert når man kommer til en butikk å finner de stolene fulle av alt mulig rart... og selvfølgelig den eneste stolen som er igjen! Har begynt å ta med meg et teppe å legge oppi stolen jeg.. Kveldens negative melding *gooo helg*
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Bruker de ALDRI og har aldri gjort det. Får grøssninger av de stolene uansett hvor gullende rene de tilsynelatende ser ut.
Sololight Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Har aldri opplevd at de er skitne jeg... Verre med barnestoler på restaurant da, enkelte steder er de rett og slett motbydelige!!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 hmmm. de stolene er for babyer, og babyer griser ikke så mye når de sitter i slike stoler gjør de vel.... er vel heller større barn som får ting å grise med...? så nei, jeg er ikke en av dem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå