☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Var hos kiropraktor igår og ble konstatert bekkenlåsning og han knakk opp igjen,syke greier altså.Men er jo ikke bra akkurat og skal tilbake allerede til mandag. Noen som har vært til flere behandlinger og hvordan fungerer det for dere??
NrToKomIJuli Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Hei, jeg hadde dette for noen år siden, og like etterpå fikk jammen meg mannen min det samme. Det fine med bekkenlåsning er et det er relativt lett å gjøre noe med det, i alle fall hvis det blir behandlet fort nok. Det har jo ingenting med hormoner å gjøre, så dette er noe alle kan få uavhengig av det meste. Det sa i alle fall min kiropraktor. Jeg merket stor bedring etter en behandling, og det tok ikke mange behandlinger før jeg var bra igjen. Det eneste aberet med behandlingen var at jeg ikke burde sitte i løpet av den neste halvtimen etter behandlingen, for at bekkenet ikke skulle stivne igjen. Vanskelige greier når man må kjøre bilen hjem igjen... :-) Hold ut, og ta behandlingene. De vil hjelpe, og snart er alt mye bedre! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå