Gå til innhold

Mistet lysten på noe ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det kunne være litt spennende å dele erfaringer der!

Jeg har selv mistet lysten på MASSE! Så jeg synes det rett å slett er vansklig å finne på noe å spise.

 

Mistet lysten på:

 

Cola (Jeg drakk masse cola hver dag, så det er bare BRA!!)

Potetgull (Også toppers)

Junkfood (Thumbs up!)

Kylling :(

Sjokolade

+++

 

Har derimot økt inntak av dette:

 

Vann, masse vann :D

Supper (Blomkål, tomat, grønnsaks og rett i koppen)

Boksmat (Lapskaus, kjøttkaker i brun saus)

LAKRIS!! (Dundersalt, salte fisker, tyrkisk pepper og lakris pastiller)

Mint tyggis/drops

Nystekte baguetter med ost å skinke

Loff med stekt egg

+++

 

Prøver så godt jeg kan å variere kosten, men blir tøft når omtrent alt jeg liker ikke faller i smak lenger, og jeg er konstant kvalm ! Huff :P

Hva med dere jenter ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsket supper før, nå byr det meg i mot.

Skrevet

hei;) hmm.. jeg har mista lysten på mat som har masse smør i, blir kvalm av synet. pølser er jeg heller ikke kjempeglad i lengre, får veldig vondt i magen av det og må på do;P ellers drikker jeg masse vann! gjorde aldri det før og frokost juice kan jeg ikke få nok av;) spiser masse frukt osv.. men er i god form enda, blir litt småkvalm når jeg er kjempesulten men ellers går det bra til nå!

Skrevet

Har fått helt avsmak på kaffe som jeg drakk litervis av før. Dessuten har jeg mistet søtsuget (jippi) Drikker massevis av vann, og spiser ellers som vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...