Gå til innhold

oppgitt på huseieren

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal jeg gjøre...?

Har begynt å si fra når ting irritere meg. Greit at noe faktisk er hormoner, men sambo og besøkende komenterer også ting, selv om jeg kanskje fyrer opp litt i forhold til jeg ellers ville ha gjort.

Huseieren har lovet ting siden før jeg flyttet inn, men ting tar tid.. Har bodd her i litt over to år.

Han står for brøytinga selv. Han bor i kjelleren og må opp bakken hver dag han skal på jobb.

Jeg har begynt å klage litt på det, pga dårlig brøyting, og sliter med å komme opp... Blir litt iriitert da når sønnen har vært mye dårlig... pusteproblemer atpå til. Har selv vert ofte på sykehus med kramper og kraftige blødninger. Er 22 uker på vei.

Han har i tillegg ei bikkje som ikke gjør oss noe vondt, men huseier slipper ut bikkja på egen hand, og den løper opp til oss... pisser på veden vår, og alle andre steder... Vet ikke med leikene til guttungen, men håper at han ikke har pisset på de ennå... ligger i en passe høy kasse, men hender jo noe har falt utenfor...Driter noenganger på plassen vår ute... ikke morro å ha guttungen ute å leke egentlig... han har akkuratt blitt fire.. Har i tillegg tanteungen min her 2-3dager i uka. han er 14mnd. og snø skal helst i munnen... kan jo ikke slippe han av syne et sekunnd en gang... (han kommer ikke langt i all snøen).. er redd han spiser snø med tiss eller bæsj i...

hadde ikke lyst til å ringe huseieren å si det siden jeg fort blir litt mer sint enn jeg ønsker å bli.

Sendte derfor melding.

Fikk til svar at jeg måtte slutte å spise så mye sitron.

Begynte å grine. Ble så forbannet.

Hva skal jeg gjøre...? Hva kan jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppgitt over huseieren blir vel det riktige

Skrevet

er jeg bare hormonell nå eller??

Skrevet

ble kanskje langt, men ønsker deres syn og mening...

hva ville dere gjort eller sagt...?

Skal jeg bare la være å bry meg... skal flytte så fort vi finner noe siden det ikke går å bo her...

Skrevet

ingen?

Skrevet

Du kan jo invitere han inn på kaffe en dag og snakke sammen med stille og rolig og kanskje gjøre det litt koselig, sikkert litt lettere å bli enige da?

Hvis dette er noe som virkelig plager deg veldig ville jeg vurdert å flytte...

Kommentaren han kom med at du ikke måtte spise så mye sitron må du jo bare le av:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...