Yrha Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Nå har lillegutt fått sin 3. forkjølelse siden han ble født! Første gang da han var ca. 2 mnd., og så når han var 5 mnd, og nå er han 7 mnd., og skikkelig snørrete igjen! Han våkner og hylskriker fordi nesa har tetta seg igjen, og det surkler i halsen. Stakkars Syns dette er litt ofte forkjølt, jeg. Hva syns dere, og hvor ofte er deres babyer forkjølt?
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Oi, nå spør du godt,har ikke talt. Mini her er 7,5 mnd og tja...? 10-12 ganger kanskje? Nå sist hadde han ørebetennelse og bronkitt i tillegg siden har han merkelig nok vært frisk, helt rart egentlig, frisk i over 2 uker i strekk, det er nytt her ;-) Han har to storebrødre som går i barnehage da. Var slik med andremann også, nesten kronisk forkjølet første året, men tilgjengjeld lite syk senere, eldste var motsatt, kun syk noen få ganger første året og så annenhver uke omtrent i 5-6 mnd da han begynte i barnehage når han var 15-16 mnd...
MissBenz Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jenta mi er snart 4 mnd, men har ikke vært forkjølet ennå...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 1 gang. Var skikkelig snufsen ei natt, ellers gikk det fort over. Hun er vokst opp på mme, og er nå 10 mnd. (skriver det ikke for å krangle men er så mange som bruker det som ex. at de blir så ofte syk hvis ikke de får mm, så derfor jeg skriver det nå hva hun har fått)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Min lillegutt er 8 mnd og har vært forkjøla 3-4 ganger. Dette skyldes i hovedsak storebror som går i bhg og drar med seg div. forkjølelser hjem
1liten og en på vei Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Mina og er 7 måneder og forkjølet, vi har ikke noen eldre søsken eller noe sånn i barnehagen.. så hva det kommer av vet jeg ikke.. Hun var veldig forkjølet og tett i nesen fra første til andre måned, så før jul og nå igjen. men nå har hun vært det ganske lenge... Virker på barselgruppa mi at de andre og er like mye forkjølet så det er nok ikke farlig og bare noe de må gjennom for å bli sterkere
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Jenta mi er 8 mnd og har ikke vært forkjøla ennå. Fikk bare litt feber etter vaksina, det er alt! Jeg blir nesten aldri syk selv så kanskje det har en sammenheng? Hun har ingen eldre søsken, men vi har vært mye med andre barn, både friske og syke, uten at hun har blitt smitta.
woo-woo Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Lillegutt er forkjølet nå. Det er første gang han er syk. Han er 6 mnd. Var nesten unngåelig både sambo og jeg har vært veldig forkjølt. Prøvde å være nøye med håndhygiene ol, men hjalp ikke det da
♥allegodetingertre♥ Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Gutten min har ikke vært syk en eneste dag.... han er 7 mnd.... er nesten aldri syk selv...sist jeg var skikkelig syk var for 2,5 år siden.....Sambo er syk hele tiden...men det biter visst ikke på meg eller guttungen. Må ha ett skikkelig godt imunforsvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå