bruse Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jenta mi på to mnd har vært veldig sutrete på kveldene siste uka, og hun vil plutselig ha mat veldig ofte. Merker at jeg har hatt lite lite melk. Lurer på om det kan være derfor. Har forresten både vært syk og litt stressa med besøk osv siste uka, kan dette ha gått ut over melkeproduksjonen? Kan jeg prøve å gi litt MME på kveldene? Tror dere det kan hjelpe? Syns jeg har lest at man ikke skal gjøre det før man har rådførst seg med helsestasjon, men så farlig kan det vel ikke være?
Yrha Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Neida, det er ikke farlig. Men det kan gå ut over melkeproduksjonen din, hvis du ammer mindre fordi du gir tillegg. Så hvis du skal gi mme, så råder jeg deg til å amme like lenge som vanlig (selv om jenta di blir litt frustrert) sånn at det stimuleres til like mye produkjson. Også gir du mme helt til slutt. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har gitt sønnen vår på 6 uker mme om kveldene en stund nå pga han og var sutrete.. Jeg spurte ikke hs... Men de sier vel bare at du må ligge h*n til puppen når de ber om det. Men det er ikke aktuelt å ha han hengende 24t i døgnet her. Heller en fornøyd gutt som er god og mett etter begge puppene og litt tillegg Stress og sykdom kan redusere produksjonen, det gjor det med meg hvertfall :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå