Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Han lå på gulvet i butikken og hylte, og jeg måtte bære ham under armen til bilen mens han hylskrek av sinne! Noen som vil gjette horfor han skrek sånn? Hva var årsaken tror dere? hehe
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2008 Han er forresten 2 1/2 år...
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Han fikk ikke Barbie-bladet han hadde lyst på? ;-)
cherry coke Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Hehe...Det er så "festlig" med slike episoder=) Fikk han ikke sjokolade eller noen annet godt kanskje?=)
Ravna Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Måtte sitte i handlevogna? Fikk ikke sitte i handlevogna? Fikk ikke noe han ville ha? Min erfaring er at slike anfall kan utløses av det meste.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Jeg hadde en slik episode i dag også.. Hun regelrett hylte hele handleturen, heldigvis skulle jeg bare ha noen småting til middagen. Først prøvde jeg å sette henne i handlevognen, men det var KJEMPEILLE, hun skulle nemlig kjøre egen minihandlevogn. Hun fikk nå lov til det da, siden jeg ikke skulle ha så mye. Men da bestemte hun seg for å stikke av mellom alle hyllene og bare tulle og tøyse, så da forsvant minivognen og jeg satte henne i den store handlevognen. DA var det ei som skreik ja. Men jeg handla nå de tingene jeg skulle jeg, og ble ferdig. Hun roet seg i kassen da.. Folk må jo ha lurt på hva jeg gjorde henne, hehe, men det bryr jeg meg ikke om, det var ikke nevneverdig synd på henne..
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Hehe, kan det være noe som: Jeg VIIIIIIIL ha namme nam ;P? Huff, vet hvordan det dær er. Alle stirrer strengt på deg der du står i full frustrasjon og blir varmere og varmere. Har selv bært med meg versla ut av kjøpe senteret etter hun har lagt seg på gulvet. Hun er nå 4,5år og har heldigvis sluppet slik nå da =)
Tante Sofie # Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Hmm, dere kjøpte en bursdagspresang til en annen-som hn selv ville ha?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. februar 2008 Det er riktig at det var noe han ville han men ikke fikk... dere klarer ikke å gjette hva! hehe Det som er nevnt hittil er feil... Jeg lot ham bare ligge på gulvet, jeg, og betalte ferdig i kassa før jeg gikk ut av butikken... Spurte om han skulle være med, og han luntet etter... Jeg driver å prøver ut for å se hva som funker best, og jeg synes det beste er å bare la ham være, rett og slett... Folk kan få stirre så mye de vil, men er vi på matbutikken å hanler, så er vi på matbutikken å handler... Så, hva var det han villa ha som han ikke fikk? hihi
cherry coke Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Øl? Brus? Juice? Blad? Snop? Ost? Kjeks? Bolle? Chips? Hehehe...NOEN av de må jo være rett=)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 Hmm.. han ville ha fargeblyanter, vindusskrape som så fin ut, eple, drue, smaksvann, dvd.... Det er det gutten min ofte vil ha på butikken affal, og som vi ikek kan kjøpe hver gang når vi har det hjemme alltid. Untatt vindusskrapa da
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #15 Skrevet 7. februar 2008 En boks snus? FHM? En isskrape? En pakke bind
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 7. februar 2008 Ingen riktige enda! hihi Det er så borti natta ulogisk, så jeg tror ingen klarer å gjette det... hehe
Odine! Skrevet 7. februar 2008 #19 Skrevet 7. februar 2008 SiDetSiDetSiDetSiDetSiDetSiDetSiDetSiDetSiDetSiDet Jeg må legge meg snart, og får ikke sove før jeg vet det.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #22 Skrevet 7. februar 2008 Ja... Får vel si det, da... BRØDSKALK! De gangene han har vært med når vi skal kjøpe brød, han han fått skalken for vi skjærer alltid opp brødet i butikken... I dag glemte jeg meg, og vi gikk forbi brødskjærermaskinen, og da tilta han! hehe Jeg vil ikke bare gi ham en skalk fra maskinen siden jeg ikke vet om skalken har vært på gulvet...
cherry coke Skrevet 7. februar 2008 #23 Skrevet 7. februar 2008 Såpe, tannkrem, shampo, balsam, tanntråd, tannkost, tamponger, frokostblanding, yoghurt, brød, pålegg, frukt, grønnsaker, fisk, kjøtt?? Si det!!!=)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. februar 2008 #25 Skrevet 7. februar 2008 Hehe, det samme vil alltid sønnen min å Vi skjærer alltid opp brødet vi å Rart hvor godt det skal være å spise tørt brød ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå