Gå til innhold

stratosen, eller noen andre! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen si meg hvordan kjærligheten blir fremover? Blir jeg lykkelig?

11.03.84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk opp masse følelser her...

sjalusi bl.annet...det første som slo meg var at du var alene, men når jeg ser etter så tror jeg d er en mann hos deg, som er far til barnet ditt...ser ut som det er litt forskjellig følelser rundt der...og misforståelser...

prøv å kommunisere bedre, føler at da vil følelsene blomstre...

om du vil bli lykkelig kan jeg ikke svare på, det er noe du må gjøre noe med selv og føle på selv...

Men kjærligheten blir bedre om du åpner deg litt og dere snakker sammen, (d er d jeg føler nå vertfall)

ønsker dere masse lykke til:)

klem

Skrevet

Tusen tusen takk for svar!!

Du er god!! Stemmer veldig det du skriver!! Han jobber mye og jeg er mye alene..

Ser du hvordan det blir med jobb fremover for meg også? Har et år igjen av studiene og vet det kan bli vanskelig å få jobb

..eller ser du noe annet? Hvilken bilder får du opp når du spår meg?

(sorry viss jeg maser..men stemte så sykt mye det du skrev..)

Klem fra meg :)

Skrevet

jeg skulle til å skrive det ovenfor, kom på d etter jeg var ferdi, at d føles som om du var mye alene...jeg opplever deg som litt sliten og oppgitt, at du har mye ansvar i hjemmet...

og d blir litt kjefting og at du blir lett lei deg...men jeg vet at d vil hjelpe at dere setter dere ned og snakker...at du sier hvordan du har og han sier hvordan han har det...for da tror jeg dere vil få litt aha opplevelser begge to faktisk...at det er litt misforståelser her....

jeg fikk opp en varm og god sommerfølelse her...jeg føler at det skjer noe positivt i livet deres da...ser ut som dere finner litt tilbake til den gamle følelsen av forelskelse o.l:) så godt:)

maser ikke vettu:) er ok når man føler at man kommer innpå en person og kan gi råd og tips..:)

føler at d vil komme ei jente hos dere i 2010. Føler at dere bør vente litt med å få neste barn til dere har ordna opp litt dere imellom...

vanskelig å se noe på jobb da det er et stykke frem i tid og mye kan skje i jobbmarkede innen den tid..

masse lykke til:)

Skrevet

tusen takk igjen! Så godt å høre!! Sitter nesten å tuter jeg nå :)

Skrevet

bare hyggelig...

bra du føler at det stemmer og gir meg tilbakemeldinger:) jeg lærer av det...ønsker jo å hjelpe:)

Skrevet

Du hjalp meg veldig!! Føler nå endelig at ting skal ordne seg! :)

Godklem til deg!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...