Gå til innhold

Hallo, hva feiler det meg for tiden....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så irriterende irritert-hele tiden!!!

På jobb syns jeg det meste er kjeeedelig (har ikke vært der 1 år enda!), hjemme bare sitter jeg og stirrer (og gumler)...

Ingenting er spennende, bare blæææh...kort lunte har jeg, pessimistisk æsj, grusomt å ha det sånn, deppa uten å vite hvorfor, liksom!

Mener ikke å klage, men er det noen som har tips til hvordan bli glad igjen, hehe?

Kan ikke ut å gå tur, for sambo jobber kveld og ikke kjenner jeg noen i nærheten som kunne blitt med heller....

Jeg som skal gifte meg og alt, så er jeg sånn...mistet hele gnisten,jeg...buhuuu, selmedlidende og ser dere, æsjameg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du.. sånn hadde jeg det for noen uker siden. var irritert. null energi, satt bare hjemme og gjorde ingenting.. var ikke meg selv...

vet du hva det var?

jeg var gravid! hehe!

Skrevet

Jeg kjenner meg så godt igjen! Det er mulig å blil glad igjen, men du må bestemme deg for det. Du må ut i frisk luft. Du er nødt til å finne en tid på døgnet hvor du kan gå en tur for deg selv uten unger og mann i ditt eget tempo med dine egne tanker.

Skrevet

Ikke gravid (kanskje om 1 år er jeg det...)

Hadde jeg hatt bvakt skulle jeg gått ut, men så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre der ute...slik er jeg på dagtid i helgene og, synes det er deilig å være ute, men så vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til og går inn.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...