Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Har fått hundre fast.. begynner om to uker.. snakka med en venninne av meg som jobber der .. Er vist kjempe ålreit og hun trives kjempe masse! men nå har jeg begynt å grue meg litt også.. stort ansvar som spl!! *kalde føtter* Hvordan syns dere det er å jobbe i hjemmesykeplen??
ninsoer Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 jobber ikke der lengre.. men er sikkert ålreite folk du får jobbe sammen me.. Jeg trivde ikke i h.tjenesten hær.. men ha hørt om mange som jobber ellers i landet såm stortrives.. mange hær oxo.. Følte ikke at jeg hadde den tiden d trenktes hos mange av brukerne.. alt for store program og slikt.. vet de ha endret rutiner å slik hær så vurderer å prøve på nytt.. E du nettopp færdigutdannet?
Djoolia 07+08+12 Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer.. Dette går kjempefint.. Jeg trives veldig godt. Har også jobba i hjemmesykepleien i en annen by, trivdes kjempegodt der også. Masse varierte arbeidsdager i forhold til feks. sykehjem.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 TAkk for det! Går nok greit , men gruer meg. Vært sykepleier i snart 3 år;) Godt å høre at du trivdes godt djoolia
Djoolia 07+08+12 Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Ingenting å grue seg for vettu =) Jeg kunne ikke tenkt meg å jobbe en annen plass innen helsevesenet,trives så utrolig bra.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 såå utrolig godt å høre noen si det Er du spl eller ?
Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Nå har jeg akkurat kommet hjem ette kveldsvakt i hjemmesykepleien. Jobbet der i 6 år og trives veldig godt. Kan til tider være mye å gjøre og klokka jobber mot deg,hehe.Men det blir du vandt til fort.For å si det sånn...du kommer aldri til å ha "dødtid" på jobb...og det er topp syntes jeg.Vakta flyr avgårde. Lykke til...jeg stortrives.
Vega Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Har jobbet siden jeg var ferdig utdannet for 8 år siden. Jeg elsker det. Spennende og variert. Mye ansvar ja, men du vokser med ansvaret og opparbeider deg mye erfaring som hjelper deg til å vurdere de ulike situasjoner du kommer opp i. LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå