Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 må kjøpe en til han en av dagene, og er helt grønn....
jente06OGgutt09 Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 jeg kjøpte en reimadress til 500 kr av en, som hun aldri hadde brukt på jenta si.. det var i 74, men reima er visst litt store i str, så vi kan ikke bruke den enda.. den er altfor stor, så vi kjøpte bare en vanlig på kappahl vi.. funker helt fint:)
*bolla pinnsvin* Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Hørte med dagmammaen til småtten, pluss et par barnehageansatte jeg kjenner før vi kjøpte. De sa at mange dresser funket bra, men at ingenting var i nærheten av Reima, så da ble det det. Er veldig fornøyde, selv om den var dyr.
AneB Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 MIn datter på 16 mnd har Reima tec. Er super fornøyd, men jeg har jo heller aldri prøvd noe annet. Er overbevist om at det finnes billigere dresser som er like gode, i alle fall til barn på denne alderen og spesielt om de ikke er i barnehage.
mammae:-) Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Arvet en troll dress etter søsteren, og den er super god. synest faktisk at troll dressen virker lettere og bevege seg i for dei helt små, og den utagbare ulldressen er kjempegod. reima er og kjempedresser! Begge er dyre dresser men synest dei er verdt det jeg da, viktig med comfort til dei små og at dei er varme og vanntette.-)
*Lykkeliten* Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Vi har reima dress, kunne ikke vært mer fornøyd =)
Har to godgutter! Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Vi har også arvet en Troll-dress. Veldig fornøyd med den - er enkel å ta på og lett å bevege seg i. Vi har også en dress i merke Leketøy (husker ikke fra hvilket hovedmerke), men den er tungvin å ta på og klumpete å bevege seg i.
IAIA Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har Reima til lillegutt i bhg. Er meget fornøyd, og de som jobber der skryter av Reima. Har Troll dress hjemme med uttagbart for. Den er fin når jeg endelig har fått den på, men blir nok ikke flere Troll dresser pga at jeg synes den er tungvinn å ta på. Flere butikker har nå Reima på tilbud....
T+H+T Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 reflex har vi er kjempe fornøyd med den.kjøpte vår dressen i dag. den og så god ut.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Troll! Enkel å ta på og lett å røre seg i for småtasser.
wirre;o) Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Vi har en.. ehh.. jeg tror den heter Color Kids, kjøpte den på Babyshop til 500kroner ca. Lillewirre er ikke i barnehage sp den er mere enn bra nok. Den er vanntett i rompa og er foret med fleece. Har på henne ullundertøy og ulldress som bestemor har strikket under og hun er varm og god. Men den er litt stor, selvom det er den minste str de hadde. Dama i butikken sa de fleste slike dresser generelt var store i str. Uansett denne dressen er mere enn bra nok for vårt bruk. Vi er kanskje ute en time om dagen. Og aldri i møkkavær. For det kan vi jo velge...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 snuppa er 11 mnd,å vi har den ene baby dressen til reima, strl 80,men den er stor! så har vi en dress fra OBS, husker ikke hva den het,er sånn bevernylon ihvertfall,men den er snart for liten..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 Gutten min har reflex, med fast for. Bruker den hver dag i barnehagen, de er mye ute, og han er alltid varm og tørr, beveger seg også uten problemer. Jeg synes det er unødvendig å betale så mye for en reima-dress når det finnes billigere dresser som er akkurat like gode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå