Sjefsmegga Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Greit, ikke alt jeg er enig i Mamma25 i, men å dra inn info fra skatteliste og legge ut på nett er skikkelig lavmål. Dessuten så sier ikke disse skattelistene så mye om folks økonomi, det står kun oppført skattbar inntekt der. fy flate for en ræva person du er, kalkunfitte!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er enig i at skattelistesnoking er lavmål - under lavmål.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Tror ikke jeg hadde tatt det så tungt om noen la ut mine skattelisteoppføringer her inne. Alle vet at skattelistene er offentlige. Når du legger ut navnet ditt på et nettsted som dette, tar du risken. Men hva som er interessant med hva denne brukeren tjener eller ikke greier ikke jeg å forstå. Bare godt at annie har noe å henge fingrene i.
*bolla pinnsvin* Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Enig i at det er lavmåls, men det er prisen man risikerer å måtte betale for å brette ut hele livet sitt på nettet. Ikke så mye sympati fra meg, med andre ord....
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Ta deg en kald en. Står ingen plass at det er hentet fra skattelistene. Kun spekulasjon fra din side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå