Mamma2OO5 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Må jo spørre dere erfarene jenter:o) Jeg har erfaring med hardbag og synes i grunn den var ganske kjekk, for da kunne jeg bare sette den på verandaen eller andre steder om gutten sov... Men har aldri prøvd en softbag..
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Liker best hardbag, men jeg har bært med meg gutta en hel del i baggen. De er noen spjælinger, så det har kanskje litt å gjøre med vekt? Eldstemann sov i hardbaggen hver kveld på lesesalen første 6 mnd av livet.
petite fleur Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Vi fikk en brukt softbag av noen venner, og vi har brukt den 1 gang - da var madrassen til nurket våt etter vask og det var lettere å bære opp softbagen. Ellers har vi aldri hatt bruk for den...
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Har prøvd begge deler og begge har sine ulemper og fordeler, men det kommer jo litt an på om du har en kombiharbag eller en duphardbag. Duoene kan som regel ikke bæres med seg (er ikke håndtak på dem) og er vestenlig tyngre enn kombihardbagene. Softbagen jeg hadde var liten fordi jeg brukte den som bag i en tvillingrille (to tette) og det var utrolig praktisk og greit at den var så lett å bære med seg når ungen var sovnet, men han vokste jo fort ut av den da... Hardbag varer lenger, men er tyngre å ta med seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå