Gå til innhold

Dere som har giftet dere.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kjøpte dere fine rammer til brudebildene deres? er ikke hver dag man gifter seg, så bør jo ha fine rammer til bildene på veggen... jeg er på utkikk etter rammer, men ser ikke noe jeg liker.. ønsker litt sånn bonderomantisk stil på rammene... noen som vet hvor man får kjøpt det i litt store størrelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fotografene har jo å da passer jo bildene perfekt inni, men det koster da:o)

Skrevet

Vi har ikke ramme, men fikk bildet på lerret. Kjempetøft og litt anderledes enn det som er vanlig.. Anbefaler deg å prøve det :-)

Skrevet

heh..kjøpte vår på sparkjøp av alle steder...var rett og slett eneste stedet jeg fant en jeg likte...

men nå skulle vi også da kun ha en ramme til et bilde på 20x25 cm da..

ønsket ikke et stort bilde akkurat nå..

det får heller bli når vi bygger hus senere.... :)

Skrevet

Vi ville ikke ha portrettbilde av oss selv, så vi kjøpte en ramme på ikea, med plass til 3 bilder i 14x18, sånn tjukk svart ramme. Passer godt inn hos oss :) Ble veldig fint :)

Skrevet

hvis det er en rammemaker i byen der du bor burde du dra til han.. er ofte billigere enn hos fotograf vi kjøpte rammer hos en sånn en.. ble veldig fint ikke så dyrt heller men kommer jo ann på hvordan ramme du velger..

Skrevet

Takk for tips.. var på en foto butikk i næromr men syntes det var dårlig utvalg der.. jeg er sikkert litt kresen da..;) men skal prøve å finne disse ramme makerne rundt forbi da... kunne tenkt meg hvite(eller lyse) litt brede rammer med noen detaljer på..feks noen innskjæringer,mønster,perler eller hva som helst. Hm, får lete litt til da..

Skrevet

Vi har også kjøpe "billig" rammer på ikea og fotobutikker..

Liker å gjøre ting selv, så har skrevet ut bildene vi vil bruke på fotopapir, og satt i rammer..

Er litt tjukke svarte alle sammen.

Skal inn i nytt hus snart, og da skal vi prøve å holde alle rammene i sort og sølv, alt ettersom bildet som skal inni.

Skrevet

obs. vi var hjemme hos fotografen vår, han hadde både studio der og i butikken hans.. men han hadde visst best studio hjemme da det var høyt under taket. Så dermed var vi ikke i butikken og fikk ikke sett rammer der evt. Men jeg kan jo spørre han om det da. Noen som vet hva prisene ligger på hos fotograf?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...