Mamma2OO5 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Tenker på at det kan være kjekt med en hardbag oppi dypvogna.. om det er det jeg bestemmer meg for til slutt;o)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Hvorfor? Det er jo en bagvogn i utgangspunktet?
Mamma2OO5 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Ja det vet jeg jo, men den bagen sitter fast i vogna og jeg har ikke mulighet for å demontere den hver gang..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Da hadde jeg heller gått for kombi.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Men hvorfor hardbag oppi? Må jo være mer praktisk med en softbag. tviler på at du finner mange hardbager som passer.
Mamma2OO5 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2008 Nja veit, men vi hadde det til førstemann og solgte den når han hadde brukt sportsdelen kun en liten stund. Derfor tenke jeg at det kanskje var like greit å bruke en bagvogn fram til nurket kan sitte i sportsvogn, for det har vi fra før av:o) Skjønner?
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 hardbag oppi simo duo?? Hm.. det har jeg aldri sett før.da hadde jeg nok gått for kombi Men uansett lykke til med letinga da
Blue Lady Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Hardbag oppi Simo bagvogn? tror du bør gå for en mykbag da altså, eller kanskje Voksipose med bæreplate i
Opp og hopp Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Tenkte jeg skulle svare på det du spurte om i motsetning til alle de andre over her hihi:) Jeg har Simo dypvogn med hardbag oppi. Synes det var veldig praktisk og greit til førstemann da vi brukte denne i bilen også med sikkerhetsnett. Da ble babyen ikke forstyrret inn og ut av bilen. Bagen på dypvogna er jo dessuten veldig stor så det er lunt og godt med en litt mindre bag oppi til å begynne med. Nå med andremann så bruker vi egentlig bare bærebagen inne. Babyen ligger i bagen oppi vogga. Da er hun trygg uansett hvor vi reiser hen for hun sover jo i sin egen bag:) Vi kjøpte forresten bagen på barnas hus samtidig med vogna. Den kostet ca 1000 kr (Simo bag) men du kan få tak i andre bager som ikke er Simo som passer i vogna og er litt billigere.
Blue Lady Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Har Simo HARD bag som passer i dypbagen til Simo? Sikker på at dere ikke tenker på mykbag, som brukes i kombivogner?
Mamma2OO5 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. februar 2008 Nei jeg tenker hard bag. Veit at noen har brukt det oppi fordi selve bagen på simo vogna er så stor. Nei får se hva jeg gjør:o) *takk for svar uansett:o)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. februar 2008 #13 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har duo vogn og nå når vi kjøpte ny sportsvogn til lillegull, kjøpte vi med en softbag (av flere praktiske årsaker) Og den synes jeg er veldig grei å ha oppi duobagen, ville faktisk valgt soft fremfor hard bag nedi dypbagen, men det er jo deres valg... Uansett veldig praktsik med en litt mindre bag nedi den store, spesielt når babyen er liten, så blir det litt lunere og tryggere=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå