Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Venninnen min fikk sitte barnevakt for barnet mitt forige lørdag, vi skulle egentlig ikke noe, men hun har hatt så veldig lyst, så da tok vi oss en tur ut og spiste og dro på kino. Problemet er at når vi kom tilbake STINKA huset av røyk. Og da mener jeg stinka, var nesten så man skulle tro at det hadde sittet 20 stk. og røyka der. Lukta mye på rommet til ungen og. Sånn at jeg måtte vaske klærne hans som lå i skapet fordi jeg syns det lukta. Men altså, venninnen min røyker jo ikke??? Jeg skjønner ikke hvorfor det stinker sånn. Spurte da vi kom hjem, om hun hadde hatt en røyker på besøk eller noe. Men nei, hun hadde vært alene. Sjønner nada jeg. En ting er sikkert, noen har røyka her. Tilogmed mannen min regerte på lukta, og han bruker ikke å reagere på sånt.
Grorüd.. Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Altså, dersom hun ikke røyker, så må hun jo ha hatt noen andre der. Det lukter ikke røyk av seg selv... :-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Hun juger deg rett opp i trynet og har enten hatt besøk, eller begynt å røyke selv.
Dotten Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Tror også hun løy. Enten om at hun ikke røyker selv, eller så har hun hatt besøk!! Ville nok stilt henne opp mot veggen for et ærlig svar. Ellers ville jeg ikke brukt henne som barnevakt en gang til, om dette skjer nok en gang. Kan jo ikke droppe henne etter bare en gang vel og merke. Eller du kan jo, men bør nok ikke det. He, he.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg tror hun lyger. Det lukter ikke røyk av seg selv. Jeg syns du skal si til henne at hun dessverre ikke kan sitte barnevakt mer, da du ikke kan stole på henne. Enten lyger hun om å røyke, eller så lyger hun om å ha vært alene. Begge deler er greit, så lenge hun ikke lyger om det (selv om det å røyke innendørs i andres hus er utrolig frekt!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå