cherry coke Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 For et koselig program! Han Lars Johan (pensjonerte bonden) er så skjønn og for ei fantastisk dialekt han har=)
FrøkenKnallkul Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Mange orginaler der ja Synes igrunn det er god underholdning...
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Har bare sett en episode og er helt enig:) Han er en kjernekar. Synes de har en god vinkling i serien. I den lille bygda bestemor bodde ble det lille fililpinene. De damene har virkelig fått fres i bygda, og er så snille med de gamle. Hun ene ble nesten fornærma da jeg spurte om vi kunne betale sønnen for å måke snø for bestemor. Det kunne han da virkelig gjøre for et gammelt menneske helt gratis...skulle baaaaare mangle:)
En Prins + Prinsesse Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 jeg syntes også det er bra=) men hva var det som hadde skjedd med hånda til hun ene fra thailand??? så ikke sist uke....
Holly❄️ Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 tre fingre ble revet av i en maskin på jobben... senene slet av helt opp til skulderen stakkars... :S
En Prins + Prinsesse Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 å fydda!!!!!! så de måtte amputere de da??
Boulengerina Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Liker det veldig godt jeg og:) Forstår liksom ikke hvorfor det skal være så flaut for en mann å bli sammen med en dame fra filipinene.. De er jo så herlige de damene:)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Synes det er kjempe koslig program, har selv en liten gutt som er halvt thai:)
Holly❄️ Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 de har satt på igjen iallefall en finger.. men vet ikke hvordan d går med den enda.. Har visst veldige smerter døgnet rundt... :s
cherry coke Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2008 Damene virker utrolig takknemlige og sterke! Veldig fint program=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå