Gå til innhold

Et lite stykke thailand!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et koselig program! Han Lars Johan (pensjonerte bonden) er så skjønn og for ei fantastisk dialekt han har=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange orginaler der ja :) Synes igrunn det er god underholdning...

Skrevet

Har bare sett en episode og er helt enig:) Han er en kjernekar. Synes de har en god vinkling i serien. I den lille bygda bestemor bodde ble det lille fililpinene. De damene har virkelig fått fres i bygda, og er så snille med de gamle. Hun ene ble nesten fornærma da jeg spurte om vi kunne betale sønnen for å måke snø for bestemor. Det kunne han da virkelig gjøre for et gammelt menneske helt gratis...skulle baaaaare mangle:)

Skrevet

jeg syntes også det er bra=) men hva var det som hadde skjedd med hånda til hun ene fra thailand??? så ikke sist uke....

Skrevet

tre fingre ble revet av i en maskin på jobben... senene slet av helt opp til skulderen stakkars... :S

Skrevet

å fydda!!!!!! så de måtte amputere de da??

Skrevet

Liker det veldig godt jeg og:)

Forstår liksom ikke hvorfor det skal være så flaut for en mann å bli sammen med en dame fra filipinene.. De er jo så herlige de damene:)

Skrevet

Synes det er kjempe koslig program, har selv en liten gutt som er halvt thai:)

Skrevet

de har satt på igjen iallefall en finger.. men vet ikke hvordan d går med den enda.. Har visst veldige smerter døgnet rundt... :s

Skrevet

Damene virker utrolig takknemlige og sterke! Veldig fint program=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...