Gå til innhold

Drikker deres barn på 1 år "vanlig" melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

alstå h-melk, lett melk. Han nekter og vil ikke ha melk, hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun drikker ekstra lett melk, men må varme den litt:)

Skrevet

Min drikker lettmelk.. Jeg varmet den i begynnelsen, men hun drikker kald også.. Drikker h*n mme? I så fall kan du kanskje blande i litt og litt melk, så vil det etterhvert bli mer og mer vanlig melk og mindre og mindre mme.. Til slutt drikker h*n vanlig melk som en helt :)

Skrevet

Datteren min vil ikke ha hverken mme eller vanlig melk, helst ikke vann heller. Drikker nesten kun eplejuice (som er kjempeutvannet da). Vi prøver med melk med jevne mellomrom og regner med at det plutselig løsner:)

Skrevet

Vesla her har akkurat begynt og drikke vanlig melk. Hun blir straks 16mnd.

Hun har drukket mme helt til nå

Skrevet

Mi vil heller ikke ha melk, heller ikke mme. Sluttet og amme for ca 2 uker når hun var 1 år, så no blir det bare vann og biola naturel, og det elsker hun:-) Snakka med helsesøster om det og dei seier at det er slutt på den "gamle" myten om at små barn må ha melk, og at biola faktisk er mye bedre for dei små me tanke på allergier, immunforsvar ol. Så stresser ikke med det, prøver litt melk innimellom så får vi se om hun kanskje vil like litt melk etterhvert:-)

Skrevet

Vi har bare fortsatt og prøve med jevne mellomrom.

Skrevet

Ej bjyndte me lett melk for ca 2 veke sida. De va ikkje allti han ville ha flaska då i begynnelsen, men då måtte han bære legge sej utten. Får brødskive til kvelds, so han va ikkje svolten utten den...no he d komt sej, han hive i sej!:P

Skrevet

Mina vil heller ikke ha kumelk. Har prøvd litt, men fikk så diare.. Så får litt mme på kvelden da hs sa jeg bare skulle fortsette. Max 100 ml. Vil ikke ha mere.

Skrevet

Vi brukte laang tid på å venne han til melk, vi begynte ved 1 år og da han var ca. 15 mnd gikk det greit ned. Vi blandet ut 50/50 med mme den første mnd, etter det tilbød vi han bare melk til brødmåltidene (og vann).

Samme med vann, brukte lang tid på å tilvenne til det. Vi har konsekvent aldri blandet ut med saft eller juice, men brukt lang tid - og nå elsker han vann. Vil helst ha det.

Skrevet

drikker h-melk, men biola er favoritten =)

Skrevet

Nesten ikke....Drikker biola så det suser,synes det er like greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...