Gå til innhold

Ser ut som jeg må roe ned tempoet litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skikkelig press i magen om dagen. Tidligere i dag styret jeg nok litt mye. Magen ble helt hard og vond. Husker dette fra jeg har vært gravid tidligere, er bare overrasket over at det kommer så tidlig! Får nok bare skru ned tempoet litt.

I tillegg var det helt merkelig hvordan jobb-lysten forsvant med graviditetstesten. Har egentlig en jobb jeg trives godt med, men nå ble det plutselig helt uinteresant! Snur nok det og etterhvert. Kan jo ikke sløve i 9 måneder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler akkurat som du. har en jobb jeg rå trives i til vanlig, men har liksom ikke noe interesse der nå. satser på at det snur jeg også, kan jo ikke bare tenke baby i nesten ett år før han/hun kommer heller da :-) (bare nesten hele tiden) :-)

Skrevet

Jeg har to fra før. Når jeg gikk gravid med nr. 2 sa alle at nå ville graviditeten føles som om den gikk mye fortere enn med nr. 1, for nå hadde jeg allerede en som holdt meg i ånde. Stemte ikke i det hele tatt. Tenkte like mye baby, og månedene var like lange!

Skrevet

jeg har en jobb som jeg ikke trives med og det blir bare verre og verre. føler at jeg ikke kan bytte jobb for nå er det slik at man kan se at jeg er gravid hvis eg går med tettsittende klær. sjefen min er et stort ræv**** .

Jeg griner omtrent hverdag fordi han har sagt noe stygt til meg. noen som har noen råd om hvordan jeg kan takle han, ihvertfall slutte å grue meg til å gå på jobb

Skrevet

Jeg skjønner hvordan du har det med tanke på å grue seg til jobb..da jeg begynte i første fulltidsjobb for halvannet år siden etter studiene fikk jeg en jobb jeg mistrivdes i nesten fra dag en.. Det var en blanding av selve jobben og pga sjefen som var forsåvidt snill og grei, men jævlig vanskelig å samarbeide med og som ikke tok jobben sin alvorlig i det hele tatt og som ikke likte forandringer eller noe..han lagde masse intriger med andre i kommunen og var generelt lite innstilt på å stå på for arbeidsplassen og arbeidsmiljøet.. skal sies at vi bare var 5 på kontoret.. så ble veldig tett...jeg grudde meg hver dag til jobb, hadde vondt i magen og sov dårlig..helgene var det som fikk meg gjennom det ene året jeg jobbet der! men søndag kveld var grusom, for da måtte jeg jo snart på jobb igjen..

familie og kjæreste mente jeg burde dra til lege og bli sykmeldt, fordi det var perioder hvor jeg bare gråt og var helt uttafor.. men jeg holdt ut, og fikk heldigvis tilbud om ny jobb da året mitt var over! takk og pris!!

Men, er det en tillitsvalgt du kan snakke med? evt. verneombud? hvis du opplever at sjefen behandler deg dårlig er dette ikke noe du skal finne deg i!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...