Gå til innhold

Dere kranglefanter... Gå og legg dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

og gjør landet deres en samfunnstjeneste. HOLD BEFOLKNINGSVEKSTEN OPPE!!!!! HA SEX!!!!!

Så nå putter jeg gebisset i glasset med vann (for alle gamle kjerringer har jo gebiss vel??), ruller opp håret og lenker gubben fast i senga.

Vi snakkes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen jammen.....gubben er og leker med håndballgutta, og jeg er alene hjemme...siden jeg er på tjukka, må jeg kanskje bedrive andre aktiviteter? Kan jo sende sms til alle venninner og oppfordre DEM til å få innbyggertallet i disse grisgrendte strøk opp? En god ide eller?

Skrevet

Jepp, bondelandet trenger flere tilskudd. Bruk opp kontantkortet ditt og send melding til alle aktuelle venninner.

Her i byen har vi egentlig nok folk likevel.

Skrevet

Enda godt jeg har et sånt abonmment som er råbillig, kan være det trengs litt overtalelse for å få jentene i seng, er visst TV-kveld for en del av dem i kveld...Kanskje det er gubbene jeg skal tekste? "Se og få kjerringa til sengs - hun sa at hun var horny før i dag!" Eller blir det un petit peu sneaky? *ler med et snev av ondskap*

Skrevet

Du kan jo bare tekste litt til gutta... Så kan det jo hende du kan få jentene til å komme med litt oppdatering i morgen??

Skrevet

Oooh, skitne detaljer here I come!! Dette ser ut til å bli en artig kveld...me like this very much :)

Skrevet

og så må du huske å oppdatere oss på bimogså da :)

Men nå går den gamle og legger seg... Få litt skjønnhetssøvn og komme sterkere tilbake i morgen kveld. Da er det jo freddan :)

Skrevet

Du får sove godt, så skal jeg dele ut skitne detaljer i morra :) Gi gubben en real omgang - you go girl! *står klar med heia-flagg og tuba*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...