Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 og gjør landet deres en samfunnstjeneste. HOLD BEFOLKNINGSVEKSTEN OPPE!!!!! HA SEX!!!!! Så nå putter jeg gebisset i glasset med vann (for alle gamle kjerringer har jo gebiss vel??), ruller opp håret og lenker gubben fast i senga. Vi snakkes
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jammen jammen.....gubben er og leker med håndballgutta, og jeg er alene hjemme...siden jeg er på tjukka, må jeg kanskje bedrive andre aktiviteter? Kan jo sende sms til alle venninner og oppfordre DEM til å få innbyggertallet i disse grisgrendte strøk opp? En god ide eller?
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jepp, bondelandet trenger flere tilskudd. Bruk opp kontantkortet ditt og send melding til alle aktuelle venninner. Her i byen har vi egentlig nok folk likevel.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Enda godt jeg har et sånt abonmment som er råbillig, kan være det trengs litt overtalelse for å få jentene i seng, er visst TV-kveld for en del av dem i kveld...Kanskje det er gubbene jeg skal tekste? "Se og få kjerringa til sengs - hun sa at hun var horny før i dag!" Eller blir det un petit peu sneaky? *ler med et snev av ondskap*
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Du kan jo bare tekste litt til gutta... Så kan det jo hende du kan få jentene til å komme med litt oppdatering i morgen??
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Oooh, skitne detaljer here I come!! Dette ser ut til å bli en artig kveld...me like this very much
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 og så må du huske å oppdatere oss på bimogså da Men nå går den gamle og legger seg... Få litt skjønnhetssøvn og komme sterkere tilbake i morgen kveld. Da er det jo freddan
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Du får sove godt, så skal jeg dele ut skitne detaljer i morra Gi gubben en real omgang - you go girl! *står klar med heia-flagg og tuba*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå