Smånetta 14.mai Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Egentlig er jeg dritflau over at jeg henger her inne! Var inne på ris og ros siden og kikket på hva moderator oppfatter og gidder å svare på av beskjeder. Det er noen drøye ting det blir meldt ifra om uten at det blir gjort noe med. Nå tror jeg at jeg skal gjøre som jeg gjør med andre ting jeg ikke liker og boykotte disse sidene en stund. Jeg vil ikke være en del av dette mer. Desverre har det ingen annen effekt enn å døyve min egen samvittighet, da, ettersom jeg ikke akkurat betaler for dette, men jeg tar meg en pause. Vi sees når ting blir bedre ,folkens.
AndreVonDrei Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Buuuuhuuuuuuu -lillemartemamma -igjen!! Ee....:-p
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Det var da triste nyheter, lillemarte. For det meste av tiden koser jeg meg storveis her inne, og det er synd at vi mister et medlem - om så bare for en stund. Håper du våkner opp i morgen og føler at BiM skal få en sjanse til * vi er ikke gærninger og monstre alle sammen * Ha en god pause, lillemarte! Nypusset hilsen fra
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Hva - finnes ikke julenissen...? *hyyyyyl* Turbotrollet - jeg er utrøstelig!
AndreVonDrei Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Var inne på Ris og Ros-siden, men kan ikke si at vi her inne på Bim's krangleside var så godt representert...? Virket som det var mest klaging på moderator, feil på "Din side" og en del fra Dib. Kan virke som det er heftige tilstander på Dib til tider, men jeg syntes da ikke vi er sååå fryktelig ille her inne, hehe... Kommer jo an på hvor sart sjel man har selvsagt, men jeg for min del finner mange av diskusjonene her uhorvelig underholdende :-)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Du har et veldig godt poeng, lillemartmamma, og jeg har selv tenkt i de samme baner flere ganger etter diverse graverende overtramp her inne. Dvs.,- brukernes overtramp er noe som må forventes i et forum som dette. Langt verre er det at de såkalte moderatorene ikke bare lukker øynene for disse overtrampene, men faktisk godkjenner at dette pågår,- og det i en nesten munter tone! Ved å fortsette å klikke oss inn på sidene så støtter vi denne måten å drive et forum på ved at de får mer inntekt fra sponsorene sine. At man tar avstand fra at moderatorene bl.a. godkjenner mulige brudd på norsk lov i tillegg til brudd på retningslinjene de selv har satt her inne har ingenting med hvor sart en sjel man har, men tvert imot hvor sterk intergitet man har, mener jeg. At folk har forskjellige parametre for hva de tolererer er neppe noe nytt, men det overrasker meg at folk synes at akkurat dette er helt greit. Men man får det samfunnet man fortjener, både her og i det virkelige liv. Det er trist at du forlater oss for en stund, lillemartemamma, men samtidig inspirerende å se at enkelte her holder seg selv til den standarden man selv forfekter. Dessverre er jeg ikke like sterk som deg.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Et av de groveste overtrampene jeg har møtt på så langt, har vært episoden der et kvinnemenneske kopierte en tråd herfra, la den ut på DiB uten HI's viten for å drite ut vedkommende mest mulig. Og at folk flest ikke hadde forståelse for at dette var feil, gjorde meg enda mer opprørt. Hadde det ikke vært for Bærkorg Måkeskrik, hadde HI aldri fått vite at det pågikk en svertekampanje i et helt annet forum som hun hadde ingen forutsetninger for å oppdage selv. Innholdet i tråden er irrelevant, man kan være uenig eller enig, men handlingen til **** var forkastelig. Men heller ikke her grep moderator inn. Så hva skal egentlig til? *rister oppgitt på hodet* Skjønner godt at du tar deg en pause, lillemarte. Som Tallulah skulle jeg ønske jeg var like sterk, men jeg føler en trang til å stå på barrikadene litt til, og svømme motstrøms for å prøve å påpeke de overgrep som krysser min vei. Wish me luck.
AndreVonDrei Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Jepp, den der var SKIKKELIG drøy! Det er sant! Godt Måkeskrik sa i fra.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Jepp, DEN var virkelig over the top....og det verste er at den ansvarlige for fadesen var inne her senest i går og kommenterte på en tråd. Beste er å overse hele kvinnemennesket. Syns Bærkorg kunne fått jobben som moderator!
Ikkelektuell Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Du har definitivt et poeng, men jeg er ikke flau nok til å forlate stedet. Kanskje det kommer, men i mellomtiden er jeg ikke redd for å si fra når ting ikke funker (selv om det foreløpig ikke ser ut til å ha noen effekt). 'Til we meet again...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Bærkorg må bli moderator - da vil MYE være løst. Basta.
Ikkelektuell Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Takk for tilliten, Z, men jeg er redd jeg hadde vært en stinkende dårlig moderator.
Spikeldi Gamle Øk Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Er helt enig om at det er for mye drittkasting her inne. Greit det er en krangleside, men noen tror det er en hetse-buffet. Har holdt meg vekke lenge fordi det har vært direkte utrivelig. Får se om det er like ille ennå..
AndreVonDrei Skrevet 9. februar 2008 #15 Skrevet 9. februar 2008 Det er EN ting når folk blir skikkelig drøye her inne, men en helt annen når folk benytter seg av anonym-knappen og blir skikkelig ufine på trimesterforumene syntes jeg. Hadde forventer mer av moderator på den fronten. Jeg forventer ikke stort av folk så fort jeg beveger meg inn hit ;-)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 10. februar 2008 #16 Skrevet 10. februar 2008 Tror en del med splittet personlighet benytter seg av anonymknappen. Når de har glemt å ta pillene sine og schizofrenien tar over er det bare å trykke på the magic button - og VIPS - the bitch is released! Sikkert deilig å slippe ut trykket på den måten, sparer sikkert Staten for millioner i psykiatritjenester. Så Stoltenberg, gjenta etter meg: Thank you BiM!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 Det er vel ikke akkurat sure anonyme innlegg som blir diskutert i denna tråden, men heller at moderatorene synes at alt er greit selv om folk reagerer skikkelig på det. De siste innlegga her sklei helt ut bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå