Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Noen som har erfaring med denne?? Både positive og negative.... Jeg begynner å bli LITT utålmodig nå. Er 3 dager (minst) på overtid med TR men har to negative gravidtetstester bak meg denne perioden. Første på lørdag (da jeg kanskje skulle hatt tr) og en i dag tidlig... Så jeg lurer jo litt på hva det er som skjer da. Lever i et liiiite håp om at testen kan være feil i og med at jeg kan (såvidt) skimte en svak strek i tillegg til kontrollstreken på testen... Det var det forøvrig også når jeg testa på lørdag. Men den svake streken kommer ikke før kanskje etter 10 minutter og det står jo at man ikke skal se på testen etter at det har gått 5 minutter)... Sist periode svidde jeg av to QR-tester og da var det ingen svak strek selv etter en hel dag. Bare en stor og klar kontrollstrek. Og da kom jo tanta i tide også. Gruble gruble...
Harmoni Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg testet positivt med QR for et par dager siden. Var klar og tydelig positiv, men det tok litt tid før streken kom - 5-10 min.
HøstBaby <3 Elias Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg testet positivt på alle mine QR tester, så har ingen dårlig erfaring med dem. Var ved IKM +/-, men streken ble bare tydligere ettersom dagene gikk.. (tok nye tester).. Så ikke noe negativt her
stineb Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Jeg fikk ikke opp verken eller på min,så kjøpte c b og da sto det gravid!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 jeg testa negativt på QR 3 ganer, deretter testa jeg svaaaakt positivt etter over 5 minutter var gått så brydde meg ikke noe videre om dette. men 4 uker over IKM testa jeg jammen meg positivt to ganger på rappen! ikke gi opp, det kommer nok!
Lille-My,75 Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Vet ikke om du kan være gravid, men kan jo dele mine erfaringer med QR - har brukt mange av dem de siste årene... Da jeg testet positivt tok jeg en QR-test i full fart på toalettet hos en venninne. Den slo ikke ut med en gang, så jeg regnet med den var negativ og puttet den i papiret sitt og la den i veska (ville ikke at hun skulle vite om det). Så tok jeg den frem igjen i bilen da jeg skulle hjem - og da hadde det kommet en tydelig strek. Det sto i bruksanvisningen at man kunne få falsk positiv test etter 5 minutter, så jeg tenkte jeg fikk ta en ny test på morgenurin dagen etterpå. Det gjorde jeg og da tok det ca. 3-4 minutter før en tydelig strek ble synlig (med tydelig mener jeg ikke sterk, men den var mulig å se med det blotte øye uten å putte den under spesielt godt lys, og den var tydelig rosa). Jeg har tidligere tatt en test hvor jeg syntes jeg så en tydelig strek, men som nok viste seg å være en skyggestrek - var ikke like rosa som den jeg fikk nå sist. Har hørt det er flere som har fått skyggestreker på QR. Ellers så har jeg tatt sikkert 20 QR-tester som bare har hatt helt hvitt resultat uten antydning til strek.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 jeg testa pos. me QR. Den ble aldri helt like god som kontroll streken men d var langt fra skyggestrek. Så d på fargen:) Lykke til videre med testingen:)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2008 Tusen takk for svar alle sammen!! Det er nok mere skyggestreker det jeg har fått. Ser dem uten å holde testen i sterkt lys, men de er ikke akkurat rosa... Venter nå på CB fra billige tester i morgen og hååååper de kommer i morgen!! (men 2 dager frakt er vel for godt til å være sant :S)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå