Gå til innhold

Ang. nesle barnemat....

Aquarius*Løve & Lille Tvilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått inntrykk av at mange er litt negative i forhold til nestle barnemat?

Lurte kanskje på om d var noe jeg ikke hadde fått med meg, ang. innhold tilsetningsstoffer eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja lurer jeg også på... skal begynne med mat i det små nå så vil gjerne vite hvis det er noe med Nestle..........

Skrevet

husker ikke hva som ble skrevet men va en lang debat om d for noen dager siden..

va ¨nå boikotting og noe greier som skjedde ¨på 80 tallet...

brydde meg ikke noe om d.. bruker nestle sin mat.. de har best utvalt i alle aldrene.. små folk sine nekter sønnen min å spise og lukter fælt..

Skrevet

nei har ingenting med det å gjøre!!! Er endel som boikotter pga mme-reklame i uland...

Skrevet

Ingenting galt med produktene.

(annet enn smaken:p hehe, men den er jo som baken som kjent)

Noe galt med konsernet er det riktignok.

De nekter å rette seg etter internasjonale retningslinjer for markedsføring av barnemat og mme, og har tidligere stått ansvalig for at millioner av spedbarn i den 3 verden har dødd av underernæring og feilernæring.

Skrevet

Jeg ønsker ikke å bruke nestle sine produkter ettersom en del av de inneholder 25-35% sukker. Selv om det er 'naturlig' sukker er det like fullt sukker.

Skrevet

Eg boikotter pga av ulovlig markedsføring som har fått fatale konsekvenser. Var en debatt her for noen dager sider, med mye info (og mye annet)....Synes også maten lukter vondt og den lager flekker på klærne (passer en gutt som spiser nestle), men det er vel ikke noe annet galt med den om eg vet.....

(og eg tar ikke den diskusjonen en gang til helst;)

Skrevet

Trenger ikke å diskutere du da vettu....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...