hoppendegla Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 ser her at flere og flere får ut barna sine... nick jeg kjenner igjen forsvinner fra bim og stadig nye kommer.... men her sitter jeg 12 dager over terminen med nr to... gikk 13 dager over med første barn. har ikke et enneste tegn på at det er no fødsel i nærmeste framtid.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Heisann! Men da har du ikke mange timene igjen du heller? Når blir du satt igang? )
hoppendegla Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 skal på overtidskontroll til lørdag... blir bare kanskje satt igang. gruer meg veldig nå som en lissom har fått en tid... vil så gjerne at det skal komme litt overraskende...
Kakebakesøte Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Kjedelig - forstår deg så godt. Du kan jo gå inn å lage litt haraball på sykehuset. Kreve å bli tatt inn, hehe... jeg tenkte jeg skulle gjøre det om jeg går såpass lenge etter ultermin. Man blir jo rett og slett gal av denne ventingen og alle vondtene... Uh! Og spesielt når man har barn fra før som også krever sitt.
hoppendegla Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 det skal jeg love deg... er hjemmeværende med ei jente på to. syntes så synd på henne for mamma orker ikke å leke så mye, også blir det lite utetid, får lissom ikke satt meg ned noen sted og orker ikke stå så lenge om gangen.. derfor venter jeg litt ekstra på at jeg skal bli ferdig. syte syte syte...
Emmilo Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Stakkar.... Jeg vet akkurat hvordan det er. blev satt i gang 14 dager etter termin m første og gruer meg til hva som skjer denne gang.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 12 dager over termin her, holder på å bli tullat - er dere ikke redd når man går over så lenge?,,,, Skal inn på kontroll i morgen og håper på å bli satt i gang... Trippe trippe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå