ana baroma Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hjarmann får ikke fortsette en periode til... hvorfor ikke? Han er i mine øyne en bra mann utad iallefall. Ikke alltid enig med han, men det kan man jo ikke forvente heller.
Gjest -<<- Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Fordi han er en vinglete dust? Jeg bare gjetter.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Har han egentlig gjort noe? Han virker til å være typen som dukker opp i ettertid og tar æra når det gikk bra.
Gjest -<<- Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Han har gneldra om hvor skadelig det er for unger med foreldre uten ulikt kjønn, og så ombestemt seg da han innså at det var politisk flertall for at de kanskje ikke ville gå evig fortapt ... Og kommet med selvsagtheter som "det er kanskje ikke optimalt for unger å bo halve året hos far på Nordpolen og neste halvår hos mor i Sudan."
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Savner Trond-Viggo jeg....det var barneombud det!!!!!!:-)))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå