Gå til innhold

Når begynne med folat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Har bare vært innom her et par ganger før... har ikke vært aktuelt å begynne prøving før til sommeren uansett, så for å unngå at jeg blir utålmodig har jeg latt være å "henge" for mye på bim, hehe. Men nå tenkte jeg kanskje at det kunne være moro å småprate litt med dere :o) De fleste av venninnene mine har allerede fått barn, så de er liksom kommet et steg lenger enn meg. Noen andre som skal begynne prøvingen på barn nr.1 til sommeren? Når har dere tenkt å begynne med folat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare begynne nå om du skal prøve nå;)

Bare bra å ta folat i noen mnd før du blir gravid også;)

Lykke til!;)

Skrevet

Begynner prøving til sommeren :o) Kjøper man vanlig pakke folat på apoteket (har tatt det som kosttilskudd før) eller finnes det spesielle pakker for prøvere? Har hørt om spesielle pakker for de som allerede er gravide...

Skrevet

noen sier at man skal begynne en måned før, og noen sier at man skal begynne tre måneder før... jeg begynnte tre måneder før for sikkerthets skyld, jeg skal prøve i april og begynnte i januar.. Man kan kjøpe på helsekosten, butikken og på apoteket.. jeg tar vanlig kosttilskudd med 0,2mg folat og folattilskudd fra helsekosten på 0,4 mg ..

Skrevet

Jeg kjøpte mine folat tabletter på apoteket, lite brunt glass:)

Skader ikke å begynne å ta nå om du blir prøver til sommeren igjen:)

Lykke til!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...