MrsReaff Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 jeg er nå 3 dager over ikm. har nå de siste 3 ukene følt meg dårlig. hatt vondt i magen,stikninger og følt at noe ikke er som det skal.. har også mye hodepine,vondt i ryggen,vondt i tennene,tisser mye,og har litt vondt i beina/leggene..Er også trøtt hele tida og vil nesten bare sove hele tiden. føler meg så veldig gravid. tok en graviditetstest på mandag på ikm dagen og den var negativ. tok en ny test idag også negativ.. og nå blør jeg ikke mye.. bare pittelitt. så nå lurer jeg på.. er det vanlig å ha festeblødning/ blødning pga svangerskap så sent som 3 dager over ikm? kan det i verste fall være en sa? eller er det tr? er isåfall merkelig at jeg skal få mensmerter 3 uker før tr kommer
august o8 Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 det er vel vanlig med festeblødning. jeg blødde litt tidlig i svangerskapet, men det var ca i uke 5, og det var ikke friskt blod, mer rødbrun utflod, eller brun egentlig..
MrsReaff Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 dette ligner mest på friskt blod.. men det er så lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå