Gullklumpen! Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Kroppstemperaturen har steget litt gjennom to tre dager nå og nå når jeg målte har jeg nådd 38. Føler meg egentlig ikke som jeg har feber, det gjør jeg egentlig alltid. Er dette noe jeg må ringe legen om el kan jeg ta det med ro?? Er 11+6:D Hva ville dere gjort???
august o8 Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 hei! noen sa til meg en gang at fosteret tåler innholdet i en paracet bedre enn at mor får feber og blir varm. Så får du feber og føler deg dårlig, så er det ikke farlig å ta en.Det hadde jeg gjort! Lykke til og god bedring og lykke til videre i 2. trimester i morgen;)
Gullklumpen! Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Så det er ikke tegn på at noe er galt??
august o8 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 nei! jeg har ei venninne som har ligget rett ut med feber hele forrige helg, og ho er 7 uker på vei eller noe. Jeg ville ringt til legen i morra hvis feberen fortsetter. Ikke fordi jeg tror det er noe galt, men da har han sett på deg og kommer kanskje med noen gode råd om hvordan du skal forholde deg til det! Slapp av du, det er sikkert ikke noe farlig!Husk at det er fullt mulig å bli syk selv om en er gravid..
Gullklumpen! Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 Tusen takk for trøstende ord! Man blir litt tullete av å være gravid også Klem
**paradis;) Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Ifølge gynekologen på lommelegen trenger du ikke ta febernedsettende - Paracet - før feberen kommer opp i 39,5. En temperatur på 38 kan knapt kalles feber men skjønner godt at du blir bekymret, hvem blir ikke det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå